TENCEL™’den Dünya Günü’ne özel çevresel sorumluluk hareketi: #iyiolanıbul!
Lenzing Grubu’nun botanik kökenli ve çevreye duyarlı elyaf markası TENCEL™, 22 Nisan Dünya Günü kapsamında #iyiolanıbul hareketini başlattı.TENCEL™, bu hareketle sürdürülebilir moda ve satın alma alışkanlıkları konusunda farkındalık yaratmayı ve tüketicileri de moda ürünleri satın alırken akıllı seçimler yapmaya teşvik etmeyi hedefliyor. ÇEKÜL Vakfı’na yaptığı fidan bağışıyla da “Dünya için İyilik Korusu” oluşturan TENCEL™, daha iyi bir gelecek için önemli adımlar atıyor.
Lenzing Grubu, gelecek nesillere daha yaşanabilir bir dünya bırakmak için yenilikçi projeler ve ürünler geliştirmeye devam ediyor. Grup, bu yıl Dünya Günü kapsamında belirlenen RESTORE OUR EARTH™ (Dünyamızı Geri Verin) temasını hayata geçirmek için Lenzing’in tekstil sektöründeki amiral markası TENCEL™ ile çevresel sorumluluk hareketi #iyiolanıbul’u başlattı.
TENCEL™ tüketicileri akıllı seçimler yapmaya çağırıyor
TENCEL™ Turkey, Instagram ve Facebook sosyal medya platformları üzerinden gerçekleştirdiği #iyiolanıbul hareketiyle sürdürülebilir moda ve satın alma alışkanlıklarına dikkat çekmeyi, tüketicileri moda ürünleri satın alırken akıllı seçimler yaparak bilinçli davranmaya teşvik etmeyi amaçlıyor. TENCEL™ #iyiolanıbul hareketi ile markaların tüketiciler nezdinde güven kazanmasına da faydalı oluyor. Küresel ve yerel birçok markanın yanı sıra tasarımcılar ve kanaat önderleri de #iyiolanıbul hareketine destek veriyor. Ayrıca TENCEL™ markası, Dünya Günü vesilesiyle ÇEKÜL Vakfı’na 5 bin fidan bağışlayarak oluşturacağı koruyla dünya için iyi bir adım daha atıyor. 5 bin fidan ÇEKÜL Vakfı’nın 27 yıldır devam eden 7 Ağaç Ormanları Programı’nın güncel dikim sahası Kırklareli, Babaeski, Yeniköy bölgesinde toprakla buluştu.
Dünya Günü kapsamında nisan ayı boyunca TENCEL™, Türkiye hesaplarından paylaştığı çeşitli dijital içerikler sunuyor. Kampanyaya özel Instagram filtresi, günlük yaşamda daha sürdürülebilir olabilmek için hazırlanan haftalık öneriler, sürdürülebilir moda hakkında bilgilendirici testler ve etkileyici video içeriklerine @tencel_turkey Instagram hesabından ulaşılabiliyor. TENCEL™, nisan ayı boyunca herkesi kendilerini neyin iyi hissettirdiğini, dünyamızı daha iyi bir yer haline getirmek için yaptıkları değişimleri anlatan fotoğraf ve videolarını #iyiolanıbul etiketiyle ve @tencel_turkey Instagram hesabını da etiketleyerek paylaşmaya çağırıyor.
TENCEL™ #iyiolanıbul ile fark yaratıyor
Moda sektöründe çevre dostu hareketi desteklemeyi ve tüketicilere sürdürülebilir seçimler sunmayı taahhüt eden TENCEL™’in Sürdürülebilirlik Anketi sonuçlarına göre son zamanlarda tüketiciler, sorumlu üretimi gerçek anlamda hayata geçiren, koleksiyonlarında sürdürülebilir materyallere yer veren markaları belirlemenin yollarını arıyor. TENCEL™, #iyiolanıbul çevresel sorumluluk hareketi ile markaların tüketiciler nezdinde güven kazanmasına da destek oluyor. Kampanyanın ana hedeflerinden biri, bilinçli üretimin bir işareti olarak TENCEL™ markasını tüketicilerin tekstil tercihlerinde öne çıkarmak…
Evden sürdürülebilirliğe katkı
Günümüzde birinci önceliği kamu güvenliği oluşturuyor. Tüm dünyada aşılama çalışmalarının başladığı bugünlerde, “normale” dönme hızı ülkeden ülkeye farklılık gösterebiliyor. TENCEL™ markası, #iyiolanıbul kampanyası kapsamında takipçilerinin karbon ayak izini nasıl azaltacaklarını ve içinde bulundukları güvenilir ortamlardan dünyayı nasıl daha iyi bir yer haline getireceklerini öğrenmeleri için ay boyunca her pazar “İyi Hissettiren Öneriler” paylaşıyor. Bu öneriler, yaşamın her alanında nasıl daha sürdürülebilir tercihler yapılabileceğini, dünyayı daha sağlıklı bir gezegen haline getirmek için yapılan en ufak değişikliklerin bile fark yaratabileceğinin altını çiziyor.
TENCEL™’in #iyiolanıbul kampanyasını hakkında daha fazla bilgiye www.instagram.com/tencel_turkey/ ve www.tencel.com/earth-day-2021 adreslerinden ulaşabilirsiniz. Kampanya videosunu https://youtu.be/1TdUWoFvi5Y adresinden izleyebilirsiniz.