Speak yeni PR ajansıyla anlaştı
Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi seçilen Speak, Günebakan İletişim Danışmanlık’la çalışma kararı aldı. 2009 yılında kurulan Speak, geçtiğimiz günlerde açıklanan “Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri” yarışmasında da, “100-499 Koltuklu Çağrı Merkezleri” kategorisinde “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi” ödülünü almıştı. Speak; gider yaratmadan gelir yaratan çalışma anlayışını benimseyen bir dış kaynak satış şirketi olarak, müşterilerinin ürün ve çözümlerinin satışlarını artırmayı hedefliyor. Speak, 2500 metrekarelik hizmet binasında; genç, dinamik ve satışa odaklı 400 personeliyle müşterilerine hizmet veriyor. 2003 yılında kurulan Stratejik İletişim Danışmanlığı hizmetleri veren Günebakan İletişim Danışmanlık; Speak’e, “Kurumsal İletişim, Medya İlişkileri, Etkinlik Yönetimi, Konu Yönetimi ve Kriz İletişimi” konularında bütünleşik pazarlama iletişimi yaklaşımı ile iletişim danışmanlık hizmetleri verecek.