“Sosyal medyayı çantada keklik görmesinler”

59. Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde bir sunum yapan Marcel Fenez, “dijital,medyanın kalbi olarak giriş yapmıştır hayatımıza” diyerek başladı sözlerine… PWC’nin Global Lideri Marcel Fenez Cannes Lions’ta gerçekleştirdiği “PWC: Destination 2016 – The Tech-Savvy Consumer in the Driving Seat?” başlıklı sunumunda medya sahiplerinin dijitali anlamaya uğraşmaktan vazgeçip artık onu uygulamayı istemeye doğru harekete geçtiklerini gözlemlediğini söyledi. Artık dijital başlangıcın sonunda olduğumuzu ve bugünlerde dijitalin ne olduğu sormaktan çok onu daha iyi nasıl kullanırız sorularının cevabını aradığımızın altını çizen Fenez, “Medya ve teknoloji etkileşiminden bahsediyorum. Biz, data, teknoloji ve yaratıcılığın evliliğini seyrediyoruz. Hepsinin bir arada çalıştığını bilmek çok önemli” dedi. Fenz ayrıca, markalara ve ajanslara sosyal medyayı çantada keklik gibi görmemeleri gerektiğini belirterek “Sosyal medya sadece Facebook’tan ibaret değildir. Dünyanın en büyük sosyal medya networkleri yereldir” dedi.

 

İLGİLİ HABERLER