18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sodexo Avantaj artık Pluxee
Haberler

Sodexo Avantaj artık Pluxee

Marketing Türkiye
16 Şubat 2024
3 dk okuma

30 yıldır Türkiye’de iş dünyasının çalışanlara yönelik ihtiyaçlarını yakından takip ederek tüm ürün ve hizmetlerini bu ihtiyaçlara göre yeniden tasarlayan Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, bir çalışan deneyimi platformuna dönüşme vizyonuyla, artık tüm dünyadaki faaliyetlerine Pluxee olarak devam edecek. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu ile hem marka değişiminin arkasında yatan stratejiyi hem de Pluxee’yle çalışan deneyiminin nereye evrileceğini konuştuk.

1993 yılında yemek kartı sisteminin Türkiye’de kurulmasına liderlik eden Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme, Türkiye’de 30 yılda birçok ilke imza attı. Türkiye’deki serüvenine yemek çekle­riyle başlayan Sodexo, ilk yemek kartını çıkardı ve sektörün en kapsamlı ve uçtan uca dijital platfor­mu olma vizyonuyla, çalışan deneyimi alanında birçok yeniliği sektöre sundu. Bugün gelinen nok­tada ise çalışan deneyimi ve yan haklar dünyasına yepyeni bir bakış açısı getirmek amacıyla, yemek kartı markasından, çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşüyor. Artık sadece kurumlara değil tüketicilere de hitap eden yepye­ni, daha canlı ve renkli bir marka olan Pluxee geç­tiğimiz günlerde Esma Sultan Yalısı’nda iş dünya­sından önemli isimlerinin katıldığı bir lansman etkinliğinde tanıtıldı.

“Çalışanı mutlu etmek için çalışacağız!”

Sodexo Avantaj artık Pluxee
Sinem Hekimoğlu
Pluxee Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Pluxee dönüşümünü sağlarken Sodexo’nun Türki­ye’deki 30 yıllık gücünü de arkalarına alarak yola çıktıklarını belirten Sinem Hekimoğlu, değişim yolculuğunu şöyle anlatıyor: “Çalışan dünyasının büyük değişimler yaşadığı günümüzde, ihtiyaçlara daha iyi karşılık verebilmek için biz de kimliğimi­zi ve sunduğumuz ürün ve fırsatları dönüştürme kararı aldık ve yepyeni bir marka yarattık. Çıktı­ğımız bu yolda artık yenilikçi, renkli, genç, tama­men dijital, yeni markamız Pluxee ile çalışanların hayatlarını değerli kılan her şeyi dolu dolu yaşa­malarına olanak sağlayacağız. Pluxee olarak ‘İşin içinde hayat var’ diyoruz ve artık kendimizi ‘Ça­lışanı mutlu etmek için çalışan’ bir marka olarak tanımlıyoruz. Pluxee olarak tüm tüketicilerimize, üyelerimize ve müşterilerimize, hayatlarında de­ğerli olan her şeyi dolu dolu yaşamaları için yemek kartından çok ‘daha fazla’sını sunarak yepyeni bir dünyaya kapılar açmayı hedefliyoruz.”

Pluxee İsmi Tüm Hikâyeyi Özetliyor

Tüm paydaşlarına fırsatlarla dolu bir dünya va­deden Pluxee’nin marka hikayesi isminde saklı ve markanın özünü yansıtıyor. “Plux” pozitifliği, yani hayatı daha keyifli hale getirme fırsatlarını temsil ederken aynı zamanda da yaratılan artı değere atıf­ta bulunuyor. “X”, kişiselleştirilmiş ve sürdürüle­bilir deneyimleri, yani çalışanlar için ekstra değer yaratma ve tüm paydaşlarına öncelik verme taah­hüdünü sembolize ediyor. Sonundaki “ee” harfleri ise “employee engage­ment” anlamındaki çalışan bağlılığını, yani faali­yet alanımızı temsil ediyor.

Pluxee ile “İşin İçinde Hayat Var”

Pluxee’nin kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir bir çalışan deneyimi yaratarak çalışanı mutlu eden bir dünya sunmayı hedeflediğini vurgulayan Pluxee Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinem Hekimoğlu, Pluxee’nin yeni vizyonuyla şirketlerin ve çalışanlarının dün­yasını nasıl şekillendirdiğini şöyle dile getiriyor: “Pluxee olarak çalışan dünyasını analiz edebilmek için birçok gözlem ve araştırma yapıyoruz. En son FutureBright ile birlikte çalışanların bilinç dışı zihin imgelerinin deşifre edildiği, mevcuttaki ve ideallerindeki iş yaşamına ilişkin derin duygula­rının ve bunların anlamlarının analiz edildiği bir araştırma yaptık. Sonuçları ise çarpıcıydı. Çalışan­larda genel olarak tek tipleşme hissi görülüyor, bu tekdüze ve monoton işleyişin çemberinde kendi­lerine ait değerlerini, biricikliklerini ve kişisel ge­lişim fırsatlarını yitirme tehlikesiyle karşı karşıya olduklarını hissediyorlar. Çalışan kendi iç dünya­sına yabancılaşıyor ve özgünlüğünü kaybediyor. Halbuki iş hayatında sürdürülebilir bir başarı ve mutluluk elde edebilmek için iş yerinde geçirilen vakitten keyif alınması şart. Geliştirdiğimiz yeni vizyon ve marka kimliği doğrultusunda en büyük önceliğimiz şirketlerin çalışanlarının iş ve özel ya­şamını bir bütün olarak görmesini ve hayatlarına onları mutlu edecek daha fazla dokunuş yapma­larını sağlamak. Bunun için çalışan ihtiyaçlarını analiz ederek şirketlere rehber olmayı çok önem­siyoruz.”

“Çalışan, küçük jestlerle bile şirketine büyük bir bağlılık hissedebiliyor”

Araştırmadan, çalışanların günde 8 saatlerini ge­çirdikleri şirketlere karşı bir bağ hissedebildikleri­ne dair çıkan sonucun sebeplerine değinen Sinem Hekimoğlu, “İnsan yapısı gereği bir ortama ait olma hissini arıyor. Bu sebeple şirketler bireyleri tam olarak tatmin etmese bile, çalışanın takdir edil­diğini ve değer gördüğünü hissettiren uygulamalar, ailenin değerli bir üyesi gibi hissetmesini sağlıyor ve aidiyet duygusunu besliyor. Biz de Pluxee olarak yenilikçi ve dijital çözümlerimiz aracılığıyla, birey­lerin iş hayatlarında ve ötesinde, refahına katkıda bulunacak anlamlı, ilgi alanlarına hitap eden ve kişiselleştirilmiş deneyimler yaratmayı hedefliyo­ruz. Pluxee ile ürün ve hizmetlerimizin kapsamını yemek ve gıdanın yanı sıra kültür, hediye, sağlık ve mobilite gibi çalışanların hayatlarına değer katacak şekilde genişletiyoruz.” diyor.

Araştırmadan çıkan sonuçların yapay zeka destekli bir dijital esere çevrildiğini vurgulayan Hekimoğ­lu sözlerini şöyle sürdürüyor: “İş dünyası için çok önemli çıktıları olan FutureBright ile gerçekleştir­diğimiz araştırmamızın bizi çok heyecanlandıran bir yönü de var. Çalışan beklentilerinin ne yönde değiştiğine ışık tutan bu araştırmayı sıra dışı bir yöntemle iş dünyasına sunduk. Harvard Üniversi­tesi çıkışlı ZMET yöntemiyle gerçekleştirilen araş­tırmanın sonuçları olan görsel çıktıları ve derin analizlerini kaynak olarak kullanıp dijital sanatla verilerin görselleştiği, yapay zekanın ayrı imgeleri bütün bir hikayeye dönüştürdüğü çok kanallı vi­deo enstalasyonu yapıldı. ‘eXhale’ adlı dijital eser, araştırmanın sonucunda ortaya çıkan ‘çalışanların beklentileri, duygu ve düşünceleri’ni simgeliyor.”

featured
1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Cannes Lions'tan Türkiye'ye ilk altın!
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Haberler
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Nafizcan Önder
9 Mayıs 2025
İDA Şeref Kürsüsü'nün yeni ismi Işıl Arıdağ oldu
Haberler
İDA Şeref Kürsüsü’nün yeni ismi Işıl Arıdağ oldu
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Sektör iğneyi "önce kendine" mi batırsa?
Haberler
Sektör iğneyi “önce kendine” mi batırsa?
Ali SAYDAM
1 Nisan 2025
Brandverse Awards 2025 finalistleri belli oldu!
Haberler
Brandverse Awards 2025 finalistleri belli oldu!
Sena Tufan
15 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.