Socialbakers’ın Instagram araştırması markalara ilginin az olduğunu gösteriyor!
Socialbakers’ın 300 milyonu aktif 500 milyon Instagram kullanıcısı üzerinden yaptığı araştırmanın markalar bazında sonuçları belli oldu. Yüzde 80’i 30 yaşın altında olan ve sadece yüzde 20’si Amerika’da bulunan kullanıcılardan alınan bilgiye göre en büyük engagement fenomen ve ünlülere… Medya ve markalarda bu oran çok aşağılarda.
Araştırmanın sonuçlarına göre İnstagram’da en çok ilgi gören 5 sektör medya, moda, güzellik, otomotiv ve spor malzemeleri.
Medya sektöründeki 10 büyük yayıncı ise Instagram’ın kendi liderliğinde.
Otomotiv alanında Mercedes-Benz öncülüğe sahipken, ilk onda üç tane Mercedes olması Mercedes’in liderliğini perçinliyor. Listenin sonunda ise Aston Martin var.
Teknoloji markaları sıralamasında eğlencenin ön planda olduğunu görüyoruz. Ancak GoPro’nun ezici üstünlüğü dikkat çekiyor.
En güçlü spor markası Nike,
Spor malzemeleri markası Nike futbol
En etkili moda markası ise Victoria’s Secret oldu.
Güncel Haberler