5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Social Media Awards Turkey 2018’de Veri Analitiği Ödülleri’nde ilk üçler belli oldu
Haberler

Social Media Awards Turkey 2018’de Veri Analitiği Ödülleri’nde ilk üçler belli oldu

Marketing Türkiye
24 Mart 2018
1 dk okuma

Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilerle ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey 2018 için geri sayım başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleşen yarışmada Deloitte Türkiye uzmanlığıyla sürece dahil oldu. Bu yıl ikincisi düzenlenen Social Media Awards 2018 Turkey’de ödüller 26 Nisan’da Raffles İstanbul’da gerçekleşecek törenle sahiplerini bulacak. 1 Nisan 2017-12 Mart 2018 tarihleri arasında dijital ortamda yayınlanan en başarılı çalışmaları gerçekleştirenler ekipçe ödüllendirilecek.

Doğan TV’nin iletişim ortaklığında gerçekleşecek Social Media Awards Turkey 2018’de Veri Analitiği Ödülleri kategorisinde ilk 3’e kalan markalar belli oldu.

İşte Social Media Awards 2018’in Veri Analitiği Ödülleri kategorisinde sektör bazında ilk 3’te yer alan markaları…

(Liste alfabetik olarak sıralanmıştır. Minimum 50 puana sahip markalar ilk 3’te yer almaktadır. Altın, Bronz ve Gümüş kazananlar 26 Nisan’da Raffles İstanbul’da gerçekleşecek ödül töreninde açıklanacaktır.)

Kredi Kartları

Maximiles

Maximum

Miles&Smiles Kredi Kartı

Online Bankacılık

CEPTETEB

İşCep

Enpara.com

Mücevherat ve Aksesuar

Altınbaş

Atasay

Zen Pırlanta

Hazır Giyim Markaları

DeFacto

Mavi

Penti

Bebek

bebedor

Uni Baby

Gıda

Saray Bisküvi

TORKU

Yayla Bakliyat

İçecek

Coca-Cola

DİMES Club

Mahmood Coffee Türkiye

Kişisel Bakım

Avon

Oriflame

Yves Rocher Türkiye

Temizlik

Amway Türkiye

Bingo  Parex

Holdingler

Koç Holding A.Ş.

Rönesans Holding

Sabancı Holding

Kariyer

DenizBank İnsan Kaynakları

LC Waikiki Kariyer

TEB Kariyer

Mekan ve Etkinlikler

Akbank Sanat İş Sanat

İstanbul Kültür Sanat Vakfı

Müzeler

Istanbul Modern | Istanbul Museum of Modern Art

Pera Müzesi-Museum

Sakıp Sabancı Müzesi

Sinemalar

Başka Sinema

Cinemaximum

Lastik

Bridgestone Türkiye

Lassa

Petlas

** Diğer sektörlerde ilk üçe kalan markalar önümüzdeki günlerde Marketing Türkiye web sitesinde açıklanacaktır.

Ayrıntılı Bilgi:

0(212) 211 11 12

1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
3 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
4 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
5 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Güncel Haberler
YouTube Premium'un "ücretsiz deneme" kampanyasına Reklam Kurulu'ndan ceza...
YouTube Premium’un “ücretsiz deneme” kampanyasına Reklam Kurulu’ndan ceza…
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Haberler
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
İrem Alimoğlu
6 gün önce
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Haberler
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Nafizcan Önder
17 Mayıs 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler...
Haberler
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.