Pazarlama ekonomisinin referans dergisi: Marketing Türkiye
Ajans Press’in 2014 yılını kapsayan analizine göre Marketing Türkiye 15 günlük ve aylık yayınlanan dergiler arasında en çok konuşulan ilk 10 yayın arasında yer alıyor.
Ajans Press, geçtiğimiz yılın en çok konuşulan yayınlarını belirledi. Marketing Türkiye, 15 günlük ve aylık yayınlar içinde 34’ü birinci sayfadan olmak üzere 271 farklı habere konu olarak en çok konuşulan ve referans gösterilen dergiler sıralamasında dokuzuncu sırada yer aldı. 162 yerel, 75 ulusal, 20 bölgesel, 13 özel dağıtım ve bir de yurtdışı yayınında referans gösterilen Marketing Türkiye listeye giren tek pazarlama ekonomisi yayını oldu. Listenin ilk sırasında ise Capital yer aldı. Onu sırasıyla Forbes, Fortune, Vogue, GQ, Fenerbahçe Dergisi, Elle, Trabzonspor Dergisi takip etti.
Kaynak: Ajans Press