Okula dönüş kampanyalarında teknoloji ürünleri ipi göğüsledi
Okula dönüş sezonuna bu yıl da teknoloji kampanyaları damga vurdu. BrandZone verilerine göre; en fazla kampanya düzenlenen kategoriler dizüstü bilgisayar ve akıllı telefon oldu.
Eylül ayı demek okula dönüş sezonu demek. Tüm sektörler için büyük bir hareketliliğin yaşandığı bu dönemde kampanyalarda da artış yaşanıyor.
Dizüstü bilgisayar zirvede yer aldı
BrandZone verilerine göre teknoloji kampanyalarında yüzde 18’lik kampanya oranı ve bin 518 kampanyayla dizüstü bilgisayar en fazla kampanya düzenlenen kategori oldu. Yüzde 17’lik kampanya oranı ve bin 410 kampanyayla akıllı telefon ikinci; yüzde 16’lık kampanya oranı ve bin 326 kampanyayla TV üçüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 489 kampanyayla bluetooth hoparlör dördüncü; yüzde 6’lık kampanya oranı ve 454 kampanyayla tablet kategorisi beşinci sırada yer aldı.
HP damgasını vurdu
Dizüstü bilgisayar kategorisinde toplamda bin 518 kampanya düzenlendi. Yüzde 44’lük kampanya oranı ve 675 kampanyayla HP en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 5’lik kampanya oranı ve 82 kampanyayla Lenovo ikinci; yüzde 2’lik kampanya oranı ve 29 kampanyayla Asus üçüncü sırada yer aldı.
Akıllı telefonda TP-Link ilk sırada yer aldı
BrandZone verilerine göre; akıllı telefon kategorisinde toplamda bin 410 kampanya düzenlendi. Yüzde 20’lik kampanya oranı ve 279 kampanyayla TP-Link en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 222 kampanyayla Samsung ikinci; yüzde 15’lik kampanya oranı ve 206 kampanyayla Apple üçüncü sırada yer aldı.
TV’de Samsung lider
TV kategorisinde toplamda bin 326 kampanya düzenlendi. Yüzde 49’luk kampanya oranı ve 655 kampanyayla Samsung en fazla kampanya düzenleyen marka oldu. Yüzde 16’lık kampanya oranı ve 217 kampanyayla LG ikinci; yüzde 7’lik kampanya oranı ve 89 kampanyayla Toshiba üçüncü sırada yer aldı.