Ogilvy & Mather’a yeni Dijital Kreatif Direktör
Bir yıldır Ogilvy & Mather’ın Dijital Kreatif Grup Başkanlığı’nı yapan Arzu Uzunali Şubat 2014 tarihi itibariyle Dijital Kreatif Direktör unvanını aldı.
Arzu Uzunali, dijital reklamcılık alanında 9 yıllık deneyimi boyunca; Doritos Fritos, Arçelik, Türk Telekom, TTNET, Ülker, İş Bankası, Heineken, FORD, Unilever, Turkcell, gibi bir çok büyük markanın dijital stratejisinin oluşturulması, devam iletişiminde entegre ve kreatif çözümler üretilmesi görevini gerçekleştirdi.
2000’li yılların başlarında Türkiye’nin ilk dijital ajanslarından biri olan Sistemsensin’in yazar kadrosunda görev aldığı sırada dijital devrimin yaşanmasıyla bu alandaki ilk çalışmalara başladı. Topluluk yönetiminin ilk örneklerinden TYTZ.com ve müziksesinolsun.com gibi sitelerin geliştirilmesi ve yönetilmesi süreçlerinde görev aldı. Dönemin Nokia, Doritos gibi öncü markalarına dijital platformlarda sesini duyurması için projeler hazırladı. Sonrasında Pozitif Müzik’in basılı ve dijital mecralarının içerik üretimini gerçekleştirdi. Pozitif’in ardından yolu Manadigital ile birleşen Uzunali, daha sonrasında Manadigital’in Tribal DDB satın almasıyla birlikte 4 yıl boyunca Tribal Worldwide’da görev aldı. Bir yıldır Ogilvy & Mather dijital departmanında Creative Group Head olarak görev yapan Uzunali, 14 Şubat 2014 tarihi itibariyle Dijital Kreatif Direktör olarak çalışmaya devam edecek.