Mitsubishi Motors iletişim ortağını seçti

1984 yılından bu yana Türkiye’de çalışmalarını Temsa ile birlikte yürüten Japon devi Mitsubishi Motors, tüm dijital iletişim çalışmalarını Tam Otomatik Reklam Ajansı’na emanet etti.

Mitsubishi, dünya genelinde 1.148.000 adet satan efsane modeli L200 ve tanıtımı yeni yapılacak modellerin reklam kampanyalarından kriz çözümüne, sosyal medya iletişiminden özel projelere tüm dijital iletişim işlerini Tam Otomatik ile beraber yürütecek.

Tam Otomatik kimdir?

Mitsubishi Motors ve Fuso Canter dışında daha önce Singapur Hava Yolları, Decathlon ve Redbull’a yaptığı çalışmalar ile adını duyuran Tam Otomatik, Adidas Türkiye, Adidas Runners İstanbul, Mazars Denge, Abbott, Emlakjet gibi markalara hizmet sunuyor.

İLGİLİ HABERLER