
Mete Gazoz, Olimpiyat ve Dünya şampiyonluklarının ardından Avrupa şampiyonu oldu! | Son 24 saatin gündemi

Milli okçumuz Mete Gazoz, Almanya’nın Essen kentinde düzenlenen Açık Hava Avrupa Okçuluk Şampiyonası’nda klasik yay erkekler finalinde Sloven rakibi Den Habjan Malavasic’i 6-0 yenerek altın madalya kazandı ve tarihe geçti. Bu zaferle birlikte Mete Gazoz, Olimpiyat, Dünya ve Avrupa şampiyonluklarını aynı anda elinde bulunduran ilk okçu olma unvanını da elde etti.
Gazoz, turnuvada sırasıyla Lüksemburglu Pit Klein’i, Hollandalı Steve Wijler’ı ve Gijs Broeksma’yı 6-0’lık skorlarla eleyerek finale yükselmişti. Finalde de Sloven rakibini domine eden milli sporcumuz, 6-0’lık net bir skorla Avrupa şampiyonu oldu.
2020 yılında Tokyo Olimpiyat Oyunları’nda altın madalya, 2023 yılında ise Berlin’de düzenlenen Dünya Okçuluk Şampiyonası’nda bronz madalya kazanan Mete Gazoz, bu zaferle birlikte kariyerindeki en büyük başarılarından birine imza attı.
AI ile kişiselleştirme daha yeni başlıyor

Yeni değil, uzunca bir süredir pazarlama sektörü “kişiselleştirmeyi” ve ne denli hayati olduğunu konuşuyor. Ancak gerçek şu ki pazarlamanın kişiselleştirme macerası daha yeni başlıyor. Zira artık milyonlarca kişinin datasını aynı anda işleyebilen ve bu datayı milyonlarca farklı deneyime dönüştürebilen bir yapay zeka silahı var pazarlamacıların ellerinde… Peki, Gen AI kişiselleştirme açısından nasıl bir gelecek vadediyor? Gen AI destekli kişiselleştirmenin sınırları neler? Yanıtlar için TIKLAYIN!
Annelerin tercihleri zamanın ruhuyla şekilleniyor

Evi çekip çeviren, ev halkının üzerinde her daim eli bulunan anneler; kelimenin tam anlamıyla ekonomiyi şekillendiren gizli kahramanlar. Öyle ki anneler tüm evi idare ederken, hane halkının alışveriş tercihlerine de yön veriyor. Peki, annelerin bu motivasyonunun altında neler yatıyor? Anneler en çok hangi sosyal mecraları takip ediyor, alışveriş tercihlerini neler belirliyor? Kendilerine en çok hangi hediyenin alınmasını istiyorlar? Bu soruların ve çok daha fazlasının yanıtını Marketing Türkiye için PRAGMA Research araştırdı.
Araştırmanın tamamını okumak için TIKLAYIN!
Kadınların yüzde 60’ı “düzenli sağlık kontrolü” yaptırmıyor

DoktorTakvimi ve Twentify iş birliğiyle gerçekleştirilen “Kadın Sağlığı Araştırması”na göre yüzde 69 oranında kadın HPV aşısının neyi önlediğini bilmezken bu kitlenin yüzde 25’i HPV’nin meme kanserini önlediğini düşünüyor. Yüzde 60’lık bir kesimin düzenli sağlık kontrolüne gitmediği; psikolojik sağlık, cinsel yolla bulaşan hastalıkların kontrolü, menopoz ve osteoporoz gibi konulara daha az öncelik verdiği görülüyor.
“Pelerinsiz kahramanlar”ın gününü kutlayan markalar…

Gerçek kahramanlar her zaman pelerin takmaz, bazen de sevgi ve fedakarlık dolu kalpleriyle hayatlarımızı aydınlatırlar. Anneler Günü işte o kahramanları kutlamak ve onlara ne kadar değer verdiğimizi göstermek için sevgi dolu bir bahane. Bu özel günde markalar ve iletişim dünyası da anneleri elbette unutmuyor ve bu yıl da birbirinden yaratıcı ve duygusal Anneler Günü kampanyalarıyla karşımıza çıkıyorlar. O kampanyaları incelemek için TIKLAYIN!