McDonald’s olimpiyatların resmi restoranı olmayı sürdürüyor
Dünyada 36 yıldır olimpiyatların resmi sponsoru olan McDonald’s, önümüzdeki 8 yıl içerisinde gerçekleştirilecek Olimpiyat Oyunları’nın da ana sponsoru ve resmi restoranı olmaya devam edecek. Londra 2012 Olimpiyat Oyunları, Sochi 2014 Kış Olimpiyat Oyunları Rio, 2016 Yaz Olimpiyat Oyunları, Pyeongchang 2018 Kış Olimpiyat Oyunları’nın resmi sponsoru McDonald’s, Olimpiyat Oyunları ortaklığı ile dengeli beslenme ve aktif yaşam tarzına vurgu yapıyor.
Milyonlarca sporseverin merakla beklediği Londra 2012 Olimpiyat Oyunları’na ve önümüzdeki yıllarda çeşitli şehirlerde gerçekleştirilecek diğer olimpiyatlara McDonald’s’ın global olarak sponsor olduğunu ifade eden McDonald’s Genel Müdürü Dilek Başarır, “Toplumda spor bilincini ve ruhunu oluşturmak, sporun kitlelere yayılmasını ve geliştirilmesini sağlamak için çalışmalar yapıyoruz. McDonald’s, olimpiyatların ana sponsorluğu ile dünyanın dört bir yanındaki çocukları spor ile buluşturmayı ve onlara olimpiyat ruhunu aşılamayı amaçlıyor” dedi.
Çocuklara sporu sevdirmeye çalıştıklarına değinen Başarır, “Çocuk ve gençleri bedensel aktivitelerde bulunmaya teşvik etmek ve onların spora olan ilgilerini artırmak amacıyla Türkiye’de de etkinlikler düzenliyoruz. Olimpik atletler günümüz çocukları ve gençleri için büyük bir rol model. Olimpiyat oyunları sponsorluğu ile dengeli beslenme ve aktif yaşam tarzının önemi konusunda çocuklarla iletişim kurmaya devam edeceğiz” diye konuştu.