McDonald’s’ın kendi metaverse franchise’ından haberi yok
Bir restorana girdiğinizde ne beklersiniz? Cevap oldukça basit: Bir tabak lezzetli yemek. Teknolojinin ilerlemesi ve NFT’lerin dünyaya tanıtılmasıyla, McDonald’s temalı bir metaverse restoranı bu beklentiyi derinden sarsacak bir konsept geliştirdi. Ancak Nike’ın ajansı tarafından fast food devinin izni olmadan inşa edilen bir mağaza…
McDonald’s mağazası metaverse’ün ilk QSR sanal franchise’ı
Konsepti inşa eden RTFKT bir NFT şirketi. Ve şirket Aralık 2021’de Nike tarafından satın alınmıştı.
Bu projenin, “metaverse”ün ilk QSR (hızlı servis restoran) sanal franchise’ı olduğu belirtiliyor. Şaşırtıcı bir proje çünkü dünyadaki tüm mevcut restoranların aksine size herhangi bir yemek sunmuyor. Konsept gereği NFT’ler dünyaca ünlü McDonald’s gıda zincirinin menüsünden ilham alıyor.
NFT ajansı GigLabs’in Yaratıcı Yönetmeni Tyler Cohen, projenin de yaratıcı yönetmenliğini üstlendi.
Kaynak: Ad Age
Kripto para borsası KuCoin, merkeziyetsiz internet sektöründeki profesyonel katılımı araştıran “Journey Into Web 3” raporunu yayımladı. Rapora göre, Web 3.0’ın gelişiminde kadınlar önemli bir rol üstleniyor. Twitter ve LinkedIn üzerinden, 3 bin 608 kişi ile gerçekleştirilen ankete göre, Web 3’ün gelişiminde kadınlar daha aktif bir rol üstleniyor. Katılımcıların yüzde 16’sı; kripto para, metaverse, NFT, DAO, DeFi ve DApp geliştirme gibi alanlarda çalışanların Web 3 profesyoneli olarak nitelendirilmesi gerektiğini ifade ediyor… Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.