Yener Girişken: “Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak” önermesi doğru değil!
Türkiye Araştırmacılar Derneği Başkanı ve ThinkNeuro CEO’su Doç. Dr. Yener Girişken, Marketing Türkiye New Step canlı yayınında “Evde Kalma Ekonomisi” ve “Koronavirüs döneminde tüketicinin duygularını anlamak!” konularını araştırma verileri üzerinden değerlendirdi.
Son dönemin en sıcak konularının tartışmaya açıldığı Marketing Türkiye New Step’in son konuğu Türkiye Araştırmacılar Derneği Başkanı ve ThinkNeuro CEO’su Doç. Dr. Yener Girişken oldu. Programda Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ve Marketing Türkiye Haber Müdürü Ferruh Altun’un sorularını Doç. Dr. Yener Girişken, “Pandemi Sürecinde Tüketicinin Duygularını Anlamak” araştırmasının sonuçlarını değerlendirdi.
Toplamda 600 kişinin katıldığı araştırmada Doç. Dr. Yener Girişken, “Evde Kalma Ekonomisi” ve “Koronavirüs döneminde tüketicinin duygularını anlamak!” konularını araştırma verileri üzerinden değerlendirdi.
“Pandemi Sürecinde Tüketicinin Duygularını Anlamak” araştırmasının tüm detaylarına BURADAN ulaşabilirsiniz.