2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
10 Şubat 2021
3 dk okuma

2. El Otomobil fiyatları düşmeye devam ediyor!

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

sahibinden.com, araç ilanlarına ait Ocak ayına ilişkin verilerini açıkladı. Rapora göre Aralık ayında 2020 yılında ilk defa yüzde 1’e yakın düşüş gösteren satılık otomobil ilan fiyatları, Ocak ayında da benzer bir seyir izledi ve son iki ayda yüzde 2’ye yakın düştü. sahibinden.com’un Vasıta Endeksi raporuna göre Ocak ayında en çok otomobil ilanı verildi. Otomobil ilanlarını sırasıyla, Minivan & Panelvan, Arazi/ SUV & Pick-up, Ticari Araçlar ve Motosiklet ilanları takip etti. Marka & Model sıralamasında ise Renault – Clio liderliği aldı. Renault – Clio’yu, Volkswagen – Passat, Renault – Megane, Opel – Astra ile Ford – Focus takip etti. En çok ilanı verilen Arazi/ SUV & Pick-up markası ise yine Nissan oldu.

PR Ajansı: A&B İletişim

Market sitelerinin ziyaret sayısı 93,3 milyona ulaştı!

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışPandemiyle birlikte günlük yaşamın en sıradan aktivitelerinden biri olan markete gitmek, online alışverişle yer değiştirdi. Bu durum, 2020 yılı boyunca marketlerin web sitelerine gelen organik trafiği ciddi oranda artırdığı gibi alışveriş deneyimini kolaylaştıran mobil uygulama kullanımlarını da doğrudan etkiledi.

Zeo Agency’nin 2019 ve 2020 yıllarının 4. çeyreklerini karşılaştırdığı Online Market Sektörü Dijital Pazarlama Raporuna göre, sektördeki web sitelerine gelen ziyaretçi sayısı geçen seneye göre yüzde 15,98 yükseldi. 2019-2020 karşılaştırmasında oransal artış bakımından en yüksek fark yüzde 32 ile pandemi başlangıcına denk gelen 1. çeyrekte yaşansa da 4. çeyrek sektöre gelen 93,3 milyonluk ziyaretçi sayısıyla yılın en yüksek rakamına sahip oldu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Beklenen oldu, Çin Clubhouse’u yasakladı!

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışKısa sürede büyük bir popülarite kazanan Clubhouse, gündemden düşmüyor. Henüz yalnızca iOS işletim sistemli cihazlarda hizmet veren ve nispeten niş bir kitleye hitap eden platformun kısa süre içerisinde Android cihazlarda da kullanımına başlanacağını biliyoruz. Ancak Clubhouse henüz potansiyelinin zirvesine ulaşamadan Çin tarafından yasaklandı…

Çin yönetiminin “istemediği konularda artan sohbetler” platformun yasaklanmasına sebep oldu ve yeniden açılması çok olası durmuyor. Öte yandan internet engelleri elbette geçmişteki kadar kolay değil. Çin’de yaşayanlar Clubhouse da dahil olmak üzere pek çok yasaklı platformu VPN ile kullanmaya devam ediyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Dikkat! Dolmuşta dijitalleşme var!

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışKüresel salgın nedeniyle hepimiz sosyal hayatımız içerisinde olabildiğince teması en aza indirmeyi amaçlıyoruz. Bu durumun doğal bir sonucu olarak da tüm dünyada QR kodla ödeme yöntemleri eskisinden de büyük bir önem kazandı. Bu alanda gerçekleştirilen inovasyonların sonuncusu ise N Kolay’dan geldi.  Geliştirilen “indiBindi” mobil uygulaması ile İstanbullular dolmuşlarda artık QR kod ile temassız ödemeyi kullanabilecek. Üstelik uygulamadan rezervasyon yapabilecek, durakta beklemeyecek.

Mastercard’ın Masterpass çözümü güvencesiyle kart bilgilerinin saklandığı indiBindi, kullanıcılarına ilk dolmuş yolculuğunu armağan ediyor. Ayrıca her yolculukta toplanan puanlarla, biniş hakkı kazanılıyor. İlk adımda İstanbul Kadıköy’de kullanıma açılan indiBindi’nin önümüzdeki dönemde Türkiye’de de yaygınlaşması için çalışmalar devam ediyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYINIZ.

PR Ajansı: GoodWorks

Bonus

Unutulmayan 14 Şubat reklamları!

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakışÇıkış noktasına dair pek çok rivayet olsa da, bilindiği kadarıyla 1800’lü yıllarda Amerikalı Esther Howland’ın ilk Sevgililer Günü kartını vermesinden bu yana tüm dünyada 14 Şubat Sevgililer Günü olarak kutlanıyor. Kimileri için şık bir yemek, kimileri için kocaman bir tuzak, kimilerine göreyse her gün sevgililer günü… Öyle ya da böyle her yıl Şubat’ın ilk yarısında gündem olan sevgililer günü temasıyla hazırlanmış kampanyaları derleyerek sizi yakın geçmişe doğru bir yolculuğa davet ediyoruz…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
14 şubat reklamları çin clubhouse yasakladı clubhouse indibindi market siteleri Mastercard temassız dolmuş yıldız tilbe Zeo Agency
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Haberler
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
İrem Alimoğlu
14 Haziran 2025
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Haberler
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Sena Tufan
5 gün önce
Kente iyi bakan bir sanat alanı: Kale Tasarım ve Sanat Merkezi
Haberler
Kente iyi bakan bir sanat alanı: Kale Tasarım ve Sanat Merkezi
Advertorial
2 hafta önce
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun resmi futbol topu sponsoru oldu
Haberler
adidas, Türkiye Futbol Federasyonu’nun resmi futbol topu sponsoru oldu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.