Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?

Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?

Son dönemde pazarlama sektörü için en kritik konu “Brand Purpose”… Çünkü tüketiciler artık markaları desteklemeden…

Futbol taraftarlarının yüzde 90'ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!

Futbol taraftarlarının yüzde 90’ı tribünde olmalarının oyunu pozitif etkilediğini düşünüyor!

29 Mayıs Cumartesi günü Porto’da yapılacak UEFA Şampiyonlar Ligi finali öncesinde Mastercard, etkinlik kapsamında 27…

Çünkü futbol kalple oynanır

Çünkü futbol kalple oynanır

Avrupa’nın kulüp düzeyinde en önemli futbol etkinliği olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin ana sponsoru Mastercard, 29…

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye ile 5 dakikada gündeme bakış

2. El Otomobil fiyatları düşmeye devam ediyor! sahibinden.com, araç ilanlarına ait Ocak ayına ilişkin verilerini…

Pandemide yerel esnaf güçlendi, komşuluklar gelişti

Pandemide yerel esnaf güçlendi, komşuluklar gelişti

Mastercard tarafından Türkiye’nin de dahil olduğu 16 ülkede yapılan araştırma yerel işletmelerin öneminin her geçen…

Aklımızda 150 şifre ile geziyoruz

Aklımızda 150 şifre ile geziyoruz

Dijitalleşen dünya, güvenlik sorunlarını da yanında getiriyor. Dijital kimlik kullanımında kişisel veri kontrolünün yönetimini kullanıcıya…

Mastercard iletişim ortağını seçti

Mastercard iletişim ortağını seçti

Ödeme teknolojileri şirketi Mastercard, Türkiye’de iletişim ortağı olarak MSLGROUP Türkiye’yi seçti. MSLGROUP Türkiye stratejik iletişim…

Toplum bilincinin gelişmesiyle yerel işletmelere ilgi artıyor

Toplum bilincinin gelişmesiyle yerel işletmelere ilgi artıyor

Mastercard’ın araştırması, pandemi nedeniyle karantina sürecinin etkilediği yerel harcamaların yeni normalleşme sürecinde yükselişe geçtiğini, karantina…

Mastercard “gerçek isimli” kartlarıyla hayat kurtarıyor

Mastercard “gerçek isimli” kartlarıyla hayat kurtarıyor

Bir insanın hayatında verebileceği en önemli ve cesaret isteyen kararlardan biri, sahip olduğu bedenin asıl…

Sosyal izolasyonla birlikte online aktiviteler de rekor kırdı

Sosyal izolasyonla birlikte online aktiviteler de rekor kırdı

Mastercard tarafından Türkiye’yi de kapsayacak şekilde 15 Avrupa ülkesinde yapılan araştırma tüketcilerin online deneyimlere yaklaşımını…

Tüketicilerin yüzde 63’ü temassız ödemeyi tercih ediyor

Tüketicilerin yüzde 63’ü temassız ödemeyi tercih ediyor

Salgın endişesi ile hayatımıza giren sosyal izolasyon, alışveriş trendleri ve ödeme yöntemi tercihlerinde de önemli…

Türkler online alışverişin pratikliğinden vazgeçmiyor

Türkler online alışverişin pratikliğinden vazgeçmiyor

Mastercard, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 18 ülkeyi kapsayan 18 ülkeyi kapsayan araştırmaya göre hediye alışverişi…