Dijitalleşen dünya, güvenlik sorunlarını da yanında getiriyor. Dijital kimlik kullanımında kişisel veri kontrolünün yönetimini kullanıcıya…
Ödeme teknolojileri şirketi Mastercard, Türkiye’de iletişim ortağı olarak MSLGROUP Türkiye’yi seçti. MSLGROUP Türkiye stratejik iletişim…
Mastercard’ın araştırması, pandemi nedeniyle karantina sürecinin etkilediği yerel harcamaların yeni normalleşme sürecinde yükselişe geçtiğini, karantina…
Bir insanın hayatında verebileceği en önemli ve cesaret isteyen kararlardan biri, sahip olduğu bedenin asıl…
Mastercard tarafından Türkiye’yi de kapsayacak şekilde 15 Avrupa ülkesinde yapılan araştırma tüketcilerin online deneyimlere yaklaşımını…
Salgın endişesi ile hayatımıza giren sosyal izolasyon, alışveriş trendleri ve ödeme yöntemi tercihlerinde de önemli…
Mastercard, aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 18 ülkeyi kapsayan 18 ülkeyi kapsayan araştırmaya göre hediye alışverişi…