9 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?
Haberler

Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?

Gizem Yıldız
4 Haziran 2021
2 dk okuma

Son dönemde pazarlama sektörü için en kritik konu “Brand Purpose”… Çünkü tüketiciler artık markaları desteklemeden önce onların da anlamlı işleri desteklediğinden emin olmak istiyor. Bu alanda konunun en güzel örneklerinden biri Mastercard’ın “Yaban Hayatı Etki Kartı” projesi oldu. “Altıncı kitlesel yok oluş” olarak adlandırılan her gün 150 türün soyu tükenişi hakkında farkındalık yaratmak isteyen Mastercard hediye kartlarında geçerlilik tarihi üzerinden yaptığı vurguyla tükenişin esas sorumlularını yani insanları uyarıyor…

  • Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?

Mastercard, 1 milyon hayvan ve bitki türünün şu anda yok olma tehlikesiyle karşı karşıya olduğu gerçeğini müşterilerine tekrar tekrar hatırlatmak için dünyanın önde gelen çevre koruma kuruluşlarından biri olan Conservation International iş birliğinde ‘Yaban Hayatı Etki Kartı’ programına start verdi.

McCann tarafından oluşturulan farkındalık kampanyasında, Mastercard hediye kartı geçerlilik tarihi, kullanıcısına kartın süresi dolduğunda nesli tükenebilecek türleri (örneğin siyah-beyaz fırfırlı lemur, Afrika orman fili veya Sunda pangolini) işaret ediyor.

Kampanya, kart kullanıcılarını harekete geçmeye teşvik ederek, habitatların korunmasına yardımcı olmak için bağış yapmalarını sağlarken, her karttan 1 ABD Doları Conservation International’a bağışlanıyor.

  • Mastercard geçerlilik tarihi hangi gerçeğe işaret ediyor?

Mastercard Pazarlama ve İletişim Başkanı Raja Rajamannar, “Herkes için sürdürülebilir bir gelecek sağlamaya kendini adamış bir şirket olarak, bunun önemli bir yönünün kritik derecede nesli tükenmekte olan türleri ve yaşadıkları habitatları korumak olduğuna inanıyoruz. Dünyanın önde gelen koruma kuruluşlarından biri olan Conservation International ile olan güçlü ortaklığımız sayesinde, tüketicileri vahşi yaşam ve doğal dünyaya olan tutkularıyla bağlayarak katkıda bulunmalarını ve etki yaratmalarını sağlayan bir yol yarattık” diyor.

Kaynak: The Drum

Pandora’nın kutusu pazarlanabilir mi?

Pepsi, Coca Cola- burger kombinasyonuna meydan okuyor

Burger King’de Unutulan McDonald’s Personel Şapkası

Mayıs ayının en çok konuşulan global kampanyaları

featured Mastercard yaban hayatı etki kartı
1 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
2 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
3 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
4 Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
5 Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Güncel Haberler
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Çalışanlar yapay zekaya istekli, "şirket kültürü" ise direniyor...
Çalışanlar yapay zekaya istekli, “şirket kültürü” ise direniyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

OpenAI’ın yeni veri merkezleri, New York’tan fazla enerji tüketecek
Haberler
OpenAI’ın yeni veri merkezleri, New York’tan fazla enerji tüketecek
Sena Tufan
30 Eylül 2025
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
Haberler
Apple Music’te çalma listesi ve şarkı aktarma dönemi başladı
İrem Alimoğlu
18 Eylül 2025
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Haberler
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.