Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Google görüntülü görüşmelerde devrime hazırlanıyor
Pandemiyle birlikte hayatımızın vazgeçilmez bir parçası haline gelen görüntülü görüşmeler, artık iş yaşamının da vazgeçilmez bir parçası haline geldi. Ancak bu gerçeklik beraberinde yeni sorunlar da getiriyor: görüntülü görüşmelerde yaşanan bağlantı sorunları, kaygı, yorgunluk daha da önemlisi duygusal bağ kurma sıkıntısı… Google şimdi bu sorunları ortandan kaldırmak için devrimsel bir yeniliğe hazırlanıyor. Şirket geliştirdiği yeni teknolojilerle görüntülü görüşmeleri fiziksele en yakın hale getirmeyi amaçlıyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Sosyal medya yasaklarına yasak geldi!
ABD’de sosyal medya şirketlerinin siyasi kişileri engellemesi yasaklandı. Florida’da imzalanan yasaya göre Facebook, Twitter ve Instagram gibi şirketler yaydıkları mesajlar nedeniyle kimseyi engelleyemeyecek…
Hatırlayacağınız üzere 6 Ocak Kongre baskınından sonra Facebook, Twitter ve YouTube gibi sosyal medya devleri, 3 Kasım 2020 seçimleri hakkında asılsız yalanlar yaydığı ve halkı isyana teşvik ettiği gerekçesiyle eski ABD Başkanı Donald Trump’ın hesaplarını kapatmış ve bu durum küresel olarak da sosyal medya şirketlerinin gücüne dikkat çekmişti.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Türk sinemasında bir ilk: Robot oyuncular beyaz perdede!
Hayatımızın her aşamasında yerini almaya başlayan robotlar, şimdi de beyaz perdede karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. Türkiye’nin ilk robot oyuncusu Aypera, Yapımcı ve Senarist Birol Güven ile sinema filmi sözleşmesi imzaladı. Güven’in senaryosunu kendisinin kaleme aldığı, robotları ve insanları bir araya getireceği yeni filmi Digital Human, 2022 yılında vizyona girecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Modern pazarlamacıların en büyük silahı “otomasyon”
“Otomasyon”, bazı pazarlamacıların tüylerini ürperten bir kelime olabilir fakat Eprofessional GmbH CEO’su Thomas Nuss’ta heyecan yaratıyor. Algoritmaların başarısızlığının insanları olumsuz etkilediğini vurgulayan Nuss, pazarlamacıların aynı hatayı bir iş arkadaşları yaptığında kolayca affedebildiklerini fakat algoritmaları affedemediklerini belirtiyor. Gelin Thomas Nuss’un modern pazarlamacıların otomasyonla ilişkisiyle ilgili sözlerine kulak verelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Çiftçiler iklim krizinin çaresini teknolojide buldu
Cargill’in 2019 yılında başlattığı 1000 Çiftçi 1000 Bereket programıyla birlikte birçok çiftçi dijital tarım uygulamalarıyla tanıştı. Birebir danışmanlık uygulamalarının da bulunduğu program sonucunda çiftçiler artık teknolojisiz bir tarım düşünemiyor. Cargill şimdi de KONDA iş birliğinde çiftçilerin ihtiyaç ve beklentilerini anlamak adına iki fazlı kapsamlı bir araştırma geçekleştirdi. Sonuçlar Türk tarımının geleceği açısından oldukça umut verici…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.