Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Social Media Awards Turkey 2021 finalistleri açıklandı
Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey’de başvuru döneminin Nisan ayında tamamlanmasının ardından online jüri değerlendirmesiyle finalistler belli oldu! 810 başvuruyla rekor bir katılımın gerçekleştiği Social Media Awards Turkey’de kazanan markalar 9 Haziran’da açıklanacak!
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle bu yıl beşincisi düzenlenen, Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif veriler ve jüri değerlendirmesiyle ölçen en kapsamlı yarışma Social Media Awards Turkey 2021 finalistleri belli oldu. Jüri Başkanlığını Lize Karaboğa’nın üstlendiği yarışmada süreç online olarak gerçekleştiriliyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Yedi millî sporcuya Olimpiyat yolunda destek…
Paribu, 2021 Tokyo Olimpiyatlarına katılacak yedi başarılı millî sporcuya Team Paribu çatısı altında maddi ve manevi destek olacak. Team Paribu ekibinde yer alan; Türkiye kadın millî voleybol takımı kaptanı Eda Erdem, millî takım artistik jimnastikçisi Ahmet Önder, rüzgar sörfçüsü ve millî yelkenci Dilara Uralp, olimpiyat mücadelesi verecek ilk Türk modern pentatlet İlke Özyüksel, Türk pivot basketbolcu Sertaç Şanlı, kelebek stilde mücadele eden Türk yüzücü Nida Eliz Üstündağ ve millî atlet Berfe Sancak ülkemizi 2021 Tokyo Olimpiyatları’nda temsil edecek.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Instagram kendini yenilemeye devam ediyor!
Çevik metotlar uygulayarak kendisini sürekli güncel tutmayı başaran Instagram; kullanıcıları sıkılmadan uygulama içinde daha fazla vakit geçirebilsinler diye iki yeni özelliğini test ediyor. Canlı yayın ve hikâyelere gelmesi beklenen özelliklerin yakın zamanda kullanıma sunulması bekleniyor…
InstaLeaks’ın aktardığı bilgilere göre tespit edilen ilk özellik, Canlı videolar için bir PIP (picture in picture) penceresi. PIP (resim içinde resim) temelde kullanıcıların aynı anda aynı ekranın çift penceresini açmasına izin veren bir özellik. Bir pencere köşede daha küçük olurken diğeri ilkinden biraz daha büyük olabiliyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Sürekli ulaşılabilir olmak çalışanları tüketiyor!
Covid-19’un yarattığı dramatik sonuçlar tüm insanlardaki güven algısını geri döndürülemez bir şekilde zedeledi. Bunun üzerine tüm dünyamızı eve hapsetmek zorunda kaldık. Doğal olarak çalışanlarda işini kaybetme korkusu ve öngörülemeyen gelecek gibi “kaygılar” oluştu ve bununla birlikte iş-yaşam dengeleri kritik ölçüde bozuldu. Evden çalışan birçok kişi tükenmişlik sendromunun pençesinde ve çok mutsuz. Bu hem üretkenliği hem de fiziksel ve psikolojik sağlığı önemli ölçüde etkiliyor. Beykoz Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi, Klinik Psikolog Prof. Dr. Ebru Şalcıoğlu’nun konuyla ilgili basit ama pratik birkaç önerisi var.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Z kuşağı markalara ezber bozduracak!
Önümüzdeki on yıl, Z kuşağının olgunlaşıp pek çok sektörü etkilemesiyle şekillenecek. O halde bu kitleyi daha iyi anlamak için biraz veri ve içgörülerden faydalanalım. 1997’den sonra doğan insanlar da dahil olmak üzere, en yaşlı Z kuşağı şu sıralar üniversiteyi bitiriyor ve işgücüne katılmaya hazırlanıyor. Z kuşağı şu anda Türkiye’deki toplam nüfusun yüzde 23’ünü oluşturuyor, bu da bugün piyasadaki en güçlü tüketici güçlerinden biri haline geldikleri anlamına geliyor. Evet, Z kuşağı bugünü ve geleceği şekillendiriyor. Sadece alışveriş davranışlarına katkı sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda çevreyi de etkiliyorlar. Türkiye’de ebeveynlerin yüzde 52’si Z kuşağının, yani çocuklarının düşüncelerinin satın alım yapacakları markaları etkilediğini söylüyor.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.