Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Facebook’tan yeni, “4 dakikalık” flört uygulaması
Daha önce de bir flört uygulamasıyla karşımıza çıkan Facebook, bu kez “nazik” insanlara önem verilen yeni uygulaması Sparked’ı test etmeye başladı. Uygulamanın, mevcut diğer flört uygulamalarından en temel farkı kişileri videolu bir şekilde buluşturuyor ve ilk buluşmanın 4 dakika sürüyor olması. İşte detaylar…
Facebook bünyesinde yer alan ve şirketin deneysel uygulamalarını hayata geçiren NPE son olarak geçtiğimiz günlerde Clubhouse ve Instagram karışımı uygulaması Hotline’a imzasını atmıştı. Bu kez yeni bir flört uygulamasıyla karşımıza çıkan ekip, “Sparked” isimli bu uygulama ile daha önce gördüğümüz uygulamalardan daha farklı bir çalışma sistemine sahip.
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Berkun Meral yazdı: Turizmde pandeminin panzehri promosyon!
Dijital pazarlama sektörü için ilginç bir yılı geride bıraktık. Hemen hemen tüm sektörler, bu dönem için pazarlama çalışmalarında bir çok değişikliğe gitti. Özellikle yüz yüze hizmet sunan turizm sektörü için gerçekten çok ciddi tecrübeler edinildi. Marketing Türkiye’deki ilk yazımda, turizm sektörünün pazarlama çalışmaları konusundaki geleceği hakkında görüşlerimi paylaşacağım.
Bir konu hakkındaki gelecek öngörüsü için öncelikle geçmişin de iyi irdelenmesi gerektiği düşüncesindeyim. Buna göre turizm sektörünün son bir yılında dijital anlamda neler oldu biraz bunlardan bahsedelim…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Coca-Cola deri değiştiriyor!
İçinde bulunduğumuz günlerde tüm dünyada markalar logolarını ve ambalajlarını yeniden tasarlıyor. Otomotiv devlerinden fastfood zincirlerine, teknoloji şirketlerinden e-ticaret platformlarına kimliklerini yenileyen markalara son olarak; ikonik tasarımlarıyla her dönem zihinlere kazanmayı başarmış olan Coca-Cola eklendi… Marka’nın yeni tasarımına son dönemin yükselen tasarım trendi “minimalizm”in oldukça etki ettiği gözlemleniyor…
Haberin devamını okumak içim TIKLAYIN.
296 milyon liralık cezayla ilgili Google’dan ilk açıklama geldi…
Arama ve turizm sorgularında kendini öne çıkarmakla suçlanan Google hakkında başlatılan Rekabet Kurulu soruşturmasında karar bugün açıklandı ve Rekabet Kurulu, Google Reklamcılık ve Pazarlama, Google International, Google LLC, Google Ireland ve Alphabet’e 296 milyon lira para cezası verdi. Akşam saatlerinde Google konuyla ilgili bir açıklamada bulundu. İşte Google’dan gelen o açıklama:
“Seyahat veya yerel hizmetler özelinde aramalar söz konusu olduğunda, kullanıcıların başka bir web sayfasına verilen sadece bir linkten ziyade kendilerine yardımcı olacak bilgileri almak istediği, yapılan testlerde de tutarlı şekilde ortaya konuyor. Biz de bu nedenle bilgi gösteriminin rezervasyon seçenekleri, haritalar, fiyatlar veya fotoğrafları içeren yeni yollarını geliştirdik. Bu gibi ilgili sonuçların sunulması, daha fazla seçenek ve rekabet yaratırken, bir yandan da webdeki sitelere ve işletmelere her gün milyarlarca ücretsiz ziyaretin gerçekleşmesini mümkün kılıyor. Kararı inceleyip her zamanki yapıcı yaklaşımımızı sürdürerek Rekabet Kurumu ile çalışmaya devam edeceğiz.”
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.
Daha az maliyetle daha çok etkileşim sağlamanın ipuçları
Ürünlerin doğası gereği finans sektöründe dijitalleşmek, hızlı tüketim gibi sektörlerde dijitalleşmekten bir tık daha zor diyebiliriz. Daha eğlence odaklı bir platformda “birikim yapın” veya “aşırı harcama yapmayın” gibi mesajlar vermek en çok kafa yorulan kısımlardan. Geçtiğimiz yıl Garanti BBVA’nın yayınladığı “Parayı Tutamayan Adam” kampanyasının ses getirmesinin ardında yatan püf nokta sizce ne? En büyük iki sebebini önden söyleyelim; dijital dünyaya uygun eğlenceyi ve samimiyeti yakalaması ve doğru strateji ile doğru kitleye ulaşmış olması…
Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.