Markalar sürdürülebilir uyumu nasıl sağlayacak?
Türkiye’nin alanında en köklü ve en geniş kapsamlı dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2013, sekizinci yılında TTNET, Türk Telekom ve Avea’nın ana sponsorluğunda “Dönüşüm ve Uyum” teması ile Swissotel The Bosphorus’ta kapılarını açtı. Bu yılki zirvede teknoloji ve dijital alanda yaşanan gelişmelerin tüketiciye ve dolayısıyla markalara nasıl yansıdığı enine boyuna tartışıldı. İPZ’13’ün açılış konuşmasını yapan MMI Türkiye Başkanı ve Marketing Türkiye dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu ve Marka Danışmanı Hakan Senbir, bu yılın teması olan “Dönüşüm ve Uyum” kavramlarını tartışıyor… Videoyu izlemek için tıklayınız.
Bugünden itibaren her Cuma günü İPZ’13’te yapılan bir sunumu Marketing Türkiye TV’de yayınlayacağız. İnteraktif Pazarlama Zirvesi ile ilgili her türlü sorunuz için [email protected] adresinden bize ulaşabilirsiniz.