25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
L’Oréal doğa dostu hareketiyle "güzelliği herkes ile paylaşıyor"
Haberler

L’Oréal doğa dostu hareketiyle “güzelliği herkes ile paylaşıyor”

Marketing Türkiye
24 Eylül 2018
2 dk okuma

L’Oréal’in “Güzelliği Herkesle Paylaşmak” adlı sürdürülebilirlik programının 2017 İlerleme Raporu yayınlandı. Rapor, şirketin sürdürülebilir inovasyonda olduğu kadar, iklim değişikliyle mücadele konusunda da önemli ilerleme kaydettiğini vurguluyor.

L’Oréal 2017’de güzellik endüstrisinde bir ilk olma özelliğini taşıyan Sürdürülebilir Ürün Optimizasyon Aracı SPOT’u devreye soktu. L’Oréal ekipleri, uluslararası uzmanların da desteği ile 2014’ten bu yana bir kozmetik ürününün hem tüm çevresel etkisini hem de toplumsal etkisini ölçerek gelişim alanlarını belirlemek üzere bu aracın metodolojisini geliştirmek için çalıştılar. SPOT ayrıca L’Oréal’in 2020’ye kadar yeni ürünlerin yüzde 100’ünün toplumsal veya çevresel profillerinde gelişme kaydedilmesi konusundaki hedefine ulaşmasında da önemli rol oynayacak. 2017’de yeni veya yenilenen ürünlerin yüzde 100’ünü değerlendirmekte kullanılan SPOT ile geçen yıl piyasaya sunulan ürünlerin yüzde 76’sında gelişme kaydedildi.

Onaylanmış düşük karbon performansı

L’Oréal 2017’de 2005 yılına kıyasla üretim hacmini yüzde 33 oranında arttırırken, fabrikaları ve dağıtım merkezlerindeki karbon emisyonlarını aynı döneme ait verilere göre yüzde 73 oranında azalttı. Bunun yanı sıra 2017 sonu itibarıyla L’Oréal’in üretim tesislerinden 24’ü sıfır karbon özelliği kazandı.

Sürdürülebilirliğe dair bu önemli sonuçlar 3 binden fazla şirket için iklim, su ve orman alanında A ile D arasında puan veren ve bu konudaki liderleri A listesine alan CDP tarafından da tasdik edildi. 2017 itibarıyla L’Oréal iki yıl üst üste, CDP’nin iklim değişikliği ile mücadele, azalan su kaynaklarının yönetimi ve ormanların korunması olmak üzere üç ana konudaki derecelendirmesinde, değerlendirmeye alınan 3.000’den fazla uluslararası şirket arasında mümkün olan en iyi not olan üç “A” alan iki şirketten biri ve tek Fransız şirketi oldu.

L’Oréal’in performansı, ABD’de yayınlanan Newsweek Dergisi tarafından da vurgulandı ve L’Oréal yayının 2017 Yeşil Sıralaması’nda (Green Ranking) 500 global şirket arasında yüzde 89.9 ile en yüksek puanı elde ederek ilk sırada yer aldı.

Türkiye’de de olumlu sosyal etkimizi artıracağız

L’Oréal Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü Bige Mercan, konuyla ilgili açıklamasında; “L’Oréal olarak, 2017’de de ekonomik başarı ile çevresel performansın el ele ilerlediğini gösterdik. Sorumlu büyümenin sadece mümkün değil, aynı zamanda gerekli olduğunu ve sürdürülebilirliğin herkes için daha adil ve paylaşımcı bir geleceği şekillendireceğini göstermek istiyoruz. Türkiye’de de tüm paydaşlarımızı göz önünde bulundurarak olumlu sosyal etkimizi arttırmak ve çevre ayak izimizi de azaltmak üzere çok çalışıyoruz. Bunu birlikte başarabileceğimize inanıyoruz.”

L’Oréal Türkiye’de yeşil elektrik oranı yüzde 100

L’Oréal, global platformdaki sürdürülebilirlik iddiasını, Doğu Avrupa Bölgesi’nde en önemli pazarlarından biri olan Türkiye’ye de taşıdı. Fabrikadaki su tüketimi 2008’e kıyasla yüzde 39 azaltıldı. L’Oréal Türkiye’nin hem üretim tesisinde hem de ofislerinde yeşil elektrik oranı yüzde 100. L’Oréal Türkiye’nin dağıtım merkezinden hareket eden kamyonlarının doluluk oranını optimize edildi ve 2016 yılına oranla karbon emisyonları yüzde 22 azaltıldı. Ürünlerin nakliyesinde atık kartonlar kullanılırken, küçültülen koliler sayesinde ambalaj atıkları 2008’e kıyasla yüzde 35 daha az hale getirildi.

Güzelliği Herkesle Paylaşmak hakkında

“Güzelliği Herkesle Paylaşmak” programı, 2013’te hayata geçirildi. Grubun tüm değer zincirine entegre edilen program, L’Oréal’in sürdürülebilir gelişim konusunda 2020 taahhütlerini özetliyor ve ürünlerin geliştirilme aşamasından dağıtımına, üretim süreçlerinden malzeme satın alımlarına kadar şirketin tüm etkilerini kapsıyor. L’Oréal her yıl şeffaf iletişimle, kaydettiği ilerleme ile ilgili rakamları kamuoyu ile paylaşıyor.

1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda...
En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda…
3 gittigidiyor
eBay, GittiGidiyor’u kapatarak Türkiye pazarına veda ediyor
4 Hepsiburada'ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
Hepsiburada’ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
5 Google iMessage ve SMS arasındaki engelleri kaldırmak istiyor
Google’dan Apple’a çağrı: iMessage ile SMS arasındaki engelleri yıkalım
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
kişisel veri
Kişisel verileri koruyamayan markaların sonu acı olacak!
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Tatil planları yapıldı
“O olmadan tatile asla gitmem” dediğimiz ürünler hangileri?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ne Instagram, ne TikTok: Ürün keşfederken hangi platforma bakıyoruz?
Haberler
Ne Instagram, ne TikTok: Ürün keşfederken hangi platforma bakıyoruz?
Berçem Sultan Kaya
22 Mayıs 2022
Arçelik'ten eşitlikçi staj programı
Haberler
Arçelik’ten eşitlikçi staj programı
Gizem Yıldız
13 Mayıs 2022
En çok satan bilgisayar markaları belli oldu
Haberler
En çok satan bilgisayar markaları belli oldu
Marketing Türkiye
12 Nisan 2022
Türkiye işyerlerinde cinsiyet eşitliğinde dünyada kaçıncı sırada?
Haberler
Türkiye işyerlerinde cinsiyet eşitliğinde dünyada kaçıncı sırada?
Nafizcan Önder
12 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.