İstanbul’da toplu ulaşıma zam | Son 24 saatin gündemi
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi toplantısında, toplu ulaşım ücretlerine yüzde 22,19’a varan oranlarda zam yapıldı. Oy çokluğuyla kabul edilen zam teklifi kapsamında, yüzde 13’lük zamla tam elektronik bilet ücreti 17,70 liradan 20 liraya, öğrenci elektronik bilet ücreti 8,64 liradan 9,76 liraya, aylık öğrenci abonman ücreti 250 liradan 282,5 liraya çıktı. Taksilerde taksimetre açılış ücreti yüzde 22,19 zamla 24,55 liradan 30 liraya, sarı taksi mesafe ücreti kilometre başına 17,61 liradan 20 liraya, sarı taksi zaman tarifesi ücreti saatlik 195,63 liradan 235 liraya, sarı taksi indi-bindi ücreti ise 90 liradan 100 liraya çıktı.
KIA’nın başı “ayıplı araç” ile dertte
Eğer elinizde 0 KM alınmış ve mahkeme kararına göre de “ayıplı” olduğu onaylanmış bir aracınız olsa ancak buna karşın ilgili şirket aracın değişimini kabul etmiyorsa ne yaparsınız? Bahsi geçen senaryo tam olarak Eren Ayyıldız’ın başına geldi. 6 ay boyunca süreç çözüme kavuşmayınca Ayyıldız çareyi aracını olayı anlattığı yazılarla kaplamakta buldu…Paylaşımıyla 2 gün içerisinde yaklaşık 2 milyon görüntülenme alan Ayyıldız, şirket tarafından paylaşımları nedeniyle tehdit edildiğini de iddia etti…
Samsung, ikonik Old Street’i Fold Street’e dönüştürdü!
Samsung, Londra sokaklarını baştan sona değiştirdi. Teknoloji devi, Transport for London (TfL) ile iş birliği yaparak Londra’nın ikonik Old Street’ini, yeni çıkan telefonları Galaxy Z Fold6 ve Z Flip6’yı kutlamak için Fold Street’e dönüştürdü. Bishops Square’e (yeni adıyla Fold Square) konumlandırılan enstalasyonların arasında 90 derece bükülmüş ikonik kırmızı Londra otobüsü bulunuyor. Ayrıca, telefon kulübeleri, banklar ve sokak lambalarını da benzer bir perspektifte yerleştirilerek, yoldan geçenler hızlı bir fotoğraf çekmeye davet ediyor. Eserler, 27 Temmuz’a kadar meydanlarda yer almaya devam edecek.
Patili dostlar devasa formlara büründü
AnitayVega’nın Volvo için hazırladığı “The Growing Danger” kampanyası, patili dostların güvenliği üzerinden sevgi ve sorumluluk duygularına vurgu yapıyor. Söz konusu kampanya, çok sevdiğiniz patili dostunuzun hafif olması nedeniyle ortalama hızdaki bir çarpışmadan ne kadar etkilenebileceğine dikkat çekiyor. Markanın verdiği temel mesaj ise şu; “evcil hayvanlarınızı güvence altına almak sadece iyi bir fikir değildir; bir zorunluluktur.” Patili dostları devasa formları ile öne çıkaran “The Growing Danger” kampanyası, Volvo’nun evcil hayvan güvenliği aksesuarlarını kullanmanın önemi konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor.
Bella Hadid’den adidas’a dava!
Bella Hadid, reklam yüzü olduğu adidas’ın kampanyasını aniden kaldırılmasının ardından, markaya “kamuoyuna karşı hesap verme yükümlülüğünün eksikliği” nedeniyle dava açmaya hazırlanıyor.