İpek, Tasarist ile yenilendi

 

Fransız markası L’Oreal’in Türkiye’deki orta gelir düzeyine yönelik saç bakım ürünleri markası “İpek” Tasarist ile ambalajlarını yeniledi.

İpek, kalite algısını pekiştirmek ve pazardaki konumunu güçlendirmek için 2013 yılında başlattığı değişim sürecine ambalaj tasarımı ile devam etti.

Şişe ve kapak tasarımı “Güçlü kadın” konsepti baz alınarak yapıldı. 

Markanın adından yola çıkılarak ipekli kumaşların yumuşak akışkanlığını yansıtan kıvrımlarla ambalajın hatları farklılaştırıldı. Şişeye verilen bel kavisi ile hem tutuş ergonomisi hem de kadınsı form desteklenmiş oldu. Kapağın şişeye oranla daha maskülen duran görüntüsü ürünün performansını (iyi temizleme özelliğini) vurgulamak için tasarlandı.

İLGİLİ HABERLER