8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İndirimin büyük avcıları: Oyun tutkunları!
Haberler

İndirimin büyük avcıları: Oyun tutkunları!

Marketing Türkiye
9 Ocak 2024
2 dk okuma

İndirim günleri, Black Friday ya da Cyber Monday dendiğinde pek çoğumuzun aklına alışveriş merkezleri, kıyafetler ve temel ihtiyaçlar geliyor olsa da; Kaspersky’nin yeni araştırması, oyun tutkunlarının da “iştahlı müşteriler” olduklarını çarpıcı bir biçimde ortaya koyuyor. Peki oyun tutkunları indirim günlerinde en çok neler alıyor? Alışveriş ve gaming sektörü arasındaki ilişki nasıl şekilleniyor? Yanıtlar Kaspersky’nin küresel araştırmasından geliyor…

Kaspersky’nin yeni araştırması, oyun tutkunlarının büyük satış kampanyaları sırasında oyun kurulumlarını geliştirme fırsatını kaçırmadığını gösteriyor. Önceden istek listelerini hazırlayan oyuncuların yüzde 71’i, satış kampanyaları sırasında bu listedeki ürünlerden mümkün olduğunca çok satın alıyor. Oyuncuların yüzde 65’i oyunlar, yükseltmeler veya ekipmanlar gibi yeni ürünlerin piyasaya sürüleceği anlara “alarm kurarak” hemen satın alma imkanına sahip oluyorlar.

Araştırma, Black Friday ve Cyber Monday gibi indirim etkinliklerinin oyun tutkunları için ne kadar önemli olduğunu ayrıca vurguluyor. Katılımcıların yüzde 74’ü bu etkinlikleri oyunlar, yükseltmeler ve ekipman edinmek son derece önemli olarak değerlendiriyor. İndirimlerin cazibesi sıkça ani alışverişlere yol açıyor. Harcamaların ilk planlanmasına bakılmaksızın, oyuncuların yüzde 53’ü sistemleri için bir şeyler satın alıyor.

Yalnızca oyun tutkunlarının alışveriş alışkanlıklarına ışık tutmakla kalmayan Kaspersky, uzmanları eşliğinde güvenli alışveriş için ipuçları da paylaşıyor…

Güvenli alışveriş nasıl yapılır?

1. URL’yi adres çubuğuna yazın

Çevrim içi mağaza e-postalarındaki bağlantıları açmak, çevrim içi güvenlik açısından ciddi sonuçlar doğurabilir. Dolandırıcılar, orijinal mağaza web sitesine benzeyen sahte web sitelerine yönlendiren kimlik avı bağlantıları kullanabilir. Bu tür sitelerde saldırganlar kullanıcılardan kişisel bilgilerini veya banka kartı numaralarını girmelerini isteyebilir. Bu nedenle, çevrim içi bir mağazanın web sitesini açmanız gerektiğinde, e-postalardaki bağlantılardan kaçınarak URL’sini adres çubuğuna yazmak her zaman daha iyidir. 

2. Geçici bir kredi kartı kullanın

Bazı bankalar müşterilerine geçici kredi kartları vererek fırsat sunuyor. Bunun gibi bir araç, daha fazla veri kaybı korkusu olmadan kış indirimlerinden yararlanmanıza yardımcı olacaktır. Bazen bankalar sanal kredi kartı olarak bilinen bir kart da sunuyor. Bu normal bir karta benzer, ancak her satın alma işlemi için rastgele bir hesap numarası oluşturulur ve bilgisayar korsanlarının numarayı tekrar kullanması önlenir. 

3. Çevrim içi şifrelerinizi yönetin ve koruyun

Siber güvenlik için müşterilerin her bir hesabı için benzersiz ve güçlü bir parolaya sahip olması gerektiği iyi biliniyor. Ancak düzinelerce karmaşık parolayı bulmanın ve hatırlamanın çok zor bir iş olduğu da açık. Bu nedenle, çevrim içi alışverişin güvenliğini sağlamak için parola yönetimi güvenilir bir parola yöneticisine emanet edilebilir.

Kaspersky’nin yeni araştırması: The Super Sale Game: who’s the winner? A study on how we shop and pay’ başlıklı raporun tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

araştırma featured Kaspersky
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Haberler
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
İrem Alimoğlu
4 Kasım 2025
WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
Haberler
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
Sena Tufan
21 Ekim 2025
Apple’dan "erişilebilirlik" odaklı sınırlı üretim iPhone tutacağı
Haberler
Apple’dan “erişilebilirlik” odaklı sınırlı üretim iPhone tutacağı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım'da sona erecek! 
Haberler
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım’da sona erecek! 
Sena Tufan
5 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.