Gül Sağır Aydın: “Hiper kişiselleştirmeyle ilgili iddialı projelerimiz olacak”
ECHO Summit’in “Hiper Kişiselleştirmenin Kodları” oturumunda konuşan Hopi Ürün Yönetimi, Pazarlama ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gül Sağır Aydın, hiper kişiselleştirmeye farklı bir pencere açtı.
31 Mart’ta gerçekleştirilen ve Marketing Türkiye’nin YouTube kanalından da canlı olarak yayınlanan ECHO Summit’in “Hiper Kişiselleştirmenin Kodları” oturumunda konuşan Hopi Ürün Yönetimi, Pazarlama ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gül Sağır Aydın 2015 yılında Hopi’nin çıkış hikayesindeki vizyona işaret etti.
Daha big data ve kişiselleştirme bu kadar konuşulmazken Hopi’nin deneyimi kişiselleştirerek tüketiciye daha akıllıca ulaşmak için hizmet sunduğundan bahseden Aydın, markanın yedi yıllık serüveninde de hep bir artı değer ve teknolojiye kucak açtığını kaydetti. Aydın, önümüzdeki dönemde hiper kişiselleştirmeyle ilgili iddialı bir projeleri olacağını açıklayarak konuşmasına devam etti; “E-ticaretin günümüzdeki önemi tartışılmaz bir boyutta. Müşteriyi doğru bir şekilde tanımak, anlık kampanyaları hayata geçirmek çok önemli. Tüketicinin evlerinden alışveriş yapıyor olması zaman kazandırıyor gibi görünüyor fakat bu bir yanılgı. İnternet üzerinden ürün araştırması yapmak da epey bir zaman istiyor. O sebeple doğru zamanda tüketicinin karşısına çıkmak çok önemli. Zamandan tasarruf etmek de yine önemli… Tüm işlemlerini aynı platform üzerinden yapmak istiyorlar. Tek tuşla ödeme yapma konusundaki motivasyonları da öne çıkıyor.”