HIA İnteraktif Medya Ödülleri’nden Tick Tock Boom’a 4 ödül
Dünyanın birçok ülkesinden katılım alan uluslararası interaktif medya ödülleri HIA’nın 18. organizasyonunda Türkiye’nin en büyük bağımsız dijital ajanslarından Tick Tock Boom, önemli bir başarıya imza attı. Ford Trucks ve Ford Türkiye için yaptığı projelerle yarışmaya katılan Tick Tock Boom bu önemli etkinlikte, ikisi altın, ikisi gümüş olmak üzere toplam 4 ödül aldı.
Tick Tock Boom’un katılım gösterdiği, dünyanın en prestijli ödüllerinden HIA’da etkileşimli medya alanında üretilen mükemmeliyetçi işler ödüllendiriliyor. 18’incisi gerçekleşen HIA Horizon İnteraktif Medya Ödülleri, ABD’nin 35 eyaleti ve dünyanın 19 ülkesinden toplam 800 başvuruyu değerlendirerek “en iyiler” arasından kazananları belirledi. HIA’nın uluslararası jüri paneli; web sitesi, mobil uygulama, sosyal medya, video gibi birçok alandaki işleri değerlendirirken yaratıcılık, tasarım, mesaj ve teknoloji kullanımı gibi kriterlere odaklandı.
Ford Trucks “Hafritur” Küresel Arenada da İzlenmeye Devam Ediyor!
Tick Tock Boom’un ağır ticari araç markası Ford Trucks için hazırladığı ve “Bizi İzlemeye Devam Edin” sloganıyla yola çıkan mizahi viral video çalışması “Hafritur”, HIA’dan “Video/Viral Video” ve “Reklam/Sosyal Medya” kategorilerinde 2 altın ödülle döndü.
Yeni Ford Focus’lu Cem Yılmaz Filmi, Dünyaca Beğenilen Bir Ünlü İş Birliği Oldu!
Tick Tock Boom’un yarışan bir diğer işi, Ford Türkiye için hazırladığı “Cem Yılmaz Yeni Ford Focus ile Tanışıyor” video serisi ise HIA’nın uluslararası jürisi tarafından “Video/Reklam” ve “Reklam/Sosyal Medya” kategorilerinde 2 gümüş ödüle layık görüldü.