25 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

“Hayata Devam Türkiye” Projesinin 4’üncü etabı tamamlandı

Marketing Türkiye
21 Haziran 2013
2 dk okuma

Aksigorta’nın AKUT’la birlikte 2010 yılında başlattığı “Hayata Devam Türkiye” kurumsal sosyal sorumluluk projesinin 4. etabı tamamlandı. Binlerce vatandaşımızı yitirdiğimiz 1999 Marmara ve ardından yaşanan depremlerde, afetler konusunda bilgi yetersizliğinin, kayıpları daha da artırdığı gerçeğinden yola çıkılarak 5 yıllık bir kurumsal sosyal sorumluluk projesi olarak tasarlanan “Hayata Devam Türkiye” Projesi’nin 4. etap maratonu sonunda toplamda 2.4 milyon kişi “Hayata Devam” dedi. “Hayata Devam Türkiye” tırının 2 ay boyunca süren yolculuğuyla, toplam 23 il, 24 ilçede yaklaşık 1 milyon kişiye ulaşan Aksigorta, bilinçlendirme çalışmalarını daha geniş kitlelere ulaştırabilmek için sosyal medyada gerçekleştirdiği çalışmalarla da 1.4 milyon kişiyi bilgilendirdi.

Bilinçlendirme çalışmaları sosyal medya ile daha geniş kitlelere ulaştırıldı
“Hayata Devam Türkiye” projesinin tamamlanan 4 etabı boyunca 52 il, 174 ilçede yaklaşık 4 milyon kişiye ulaşıldı. Gidilen il ve ilçelerde doğal afetlerden önce alınması gereken önlemler, afet sırasında ve sonrasında yapılması gerekenler konusunda eğitimlerin verildiği “Hayata Devam Türkiye” Projesi’nde, tırı ziyaret eden vatandaşlara 3 boyutlu G Force deprem simülatöründe 1999 yılında yaşanan 7,4 büyüklüğündeki Marmara Depremi yaşatılarak, konunun önemine vurgu yapıldı. “Güvenli Oda” ve “Güvenli Olmayan Oda” olarak iki farklı bölümün bulunduğu tırda, eşyaları sabitlemek gibi alınabilecek basit önlemlerin önemine dikkat çekildi. 4 yılda toplam 700 bine yakın öğrenciye ulaşılan kurumsal sosyal sorumluluk projesi kapsamında halka 2.5 milyon adete yakın eğitim kitapçığı dağıtıldı, 60 bin kilometre yol katedildi. Bu yıl projeyi daha geniş kitlelere yaymak üzere ilk kez sosyal medyaya da taşıyan Aksigorta, Facebook kullanıcılarını “Afet Bilinci Kazandırır” yarışması üzerinden sanal bir yolculuğa çıkardı. Yarışmada, afetleri önleme, afet sırası ve sonrasında yapılması gerekenler konusunda yöneltilen sorular 120 bin kez cevaplandı. Sosyal medya hesapları Facebook (Facebook.com/Aksigorta), Twitter (twitter.com/hayatadevamtr) ve HayataDevamTurkiye.com adresindeki blog aracılığı ile afet bilinci konusunda bilinçlendirme çalışmalarını geniş kitlelere yaymak isteyen Aksigorta, bu anlamda Facebook üzerinden girdiği içeriklerle de 1.4 milyon kişiye ulaştı. 4. etabı, her yıl olduğu gibi İstanbul’dan başlayan projenin Beşiktaş ve Sarıyer ilçelerinde gerçekleştirilen eğitim çalışmaları, Sakarya, Düzce, Zonguldak, Bolu, Karabük, Bartın, Kastamonu, Giresun, Rize, Artvin, Erzurum, Bayburt, Gümüşhane, Adıyaman, Kahramanmaraş, Kırşehir, Kırıkkale, Karaman, Konya, Afyon’da sürdürüldü. “Hayata Devam Türkiye” tırı ve ekibi, 4. etabını, yine İstanbul’da Sancaktepe ve Ümraniye ilçelerinde gerçekleştirdiği eğitim çalışmalarının ardından tamamladı.

1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda...
En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda…
3 gittigidiyor
eBay, GittiGidiyor’u kapatarak Türkiye pazarına veda ediyor
4 Hepsiburada'ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
Hepsiburada’ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
5 Google iMessage ve SMS arasındaki engelleri kaldırmak istiyor
Google’dan Apple’a çağrı: iMessage ile SMS arasındaki engelleri yıkalım
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
kişisel veri
Kişisel verileri koruyamayan markaların sonu acı olacak!
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Tatil planları yapıldı
“O olmadan tatile asla gitmem” dediğimiz ürünler hangileri?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KÜRESEL ORTALAMA VERİ İHLALİ 2,4 MİLYON DOLAR OLDU
Haberler
Veri ihlalinin bedeli ortalama 2,4 milyon dolar!
Gizem Yıldız
4 hafta önce
En çok kasko yapılan otomobil markası hangisi?
Haberler
En çok kasko yapılan otomobil markası hangisi?
Gizem Yıldız
4 hafta önce
Elon Msuk'tan Netflix'e yeşil ışık
Haberler
Elon Musk’tan Netflix’e yeşil ışık
Gizem Yıldız
16 Mayıs 2022
McDonald's Rusya'ya döndü
Haberler
McDonald’s kürkçü dükkanına geri döndü: İsmi değişti fakat ilgi aynı
Gizem Yıldız
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.