HBO Max, RTÜK’ten onay aldı | Son 24 saatin gündemi
YouTube’dan “Premium” olmayanlara yayın kalitesinde kısıtlama geliyor!
Son dönemde kullanıcılarını “premium” abonelik satın alması için daha agresif politikalar izleyen YouTube, artan reklam sayısının yanında bir de yayın kalitesini kısıtlama yoluna gidiyor olabilir.
Twitter’da teknoloji yayıncısı olan “sondesix” rumuzlu kullanıcı, yaptığı paylaşımda “Premium” olmayan kullanıcılardan 4K çözünürlük seçeneğini kaldırmış olduğunu ifade etti. Görsellerde de 2160p ibaresinin altında Premium yazısı dikkat çekti.
Henüz yalnızca belirli bölgelerde test aşamasında olan uygulamanın, YouTube’un son dönemlerdeki politikaları göz önüne alındığında sürpriz olmadığı düşünülüyor…
HBO Max, RTÜK’ten onay aldı
Yeniden yapılanma kararı alan HBO MAX, geçtiğimiz aylarda Türkiye pazarına girmeyi askıya almıştı. Platformun Türkiye’de ne zaman yayına gireceği belirsizliğini koruyor ancak yapılan son açıklamaya göre HBO Max, RTÜK’ten gerekli onayı aldı.
RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin’in duyurusuna göre HBO Max’in Türkiye’deki yayın hakkı için yaptığı lisans başvurusu onayladı. Şahin, sosyal medya hesabından yaptığı duyuruda, “Global bir marka olan HBO Max isimli internet yayın platformunun ülkemizde yayın hakkı için yaptığı lisans başvurusu onaylanmıştır. Lisansı hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.
Twitter DM kutusu hakkında gecikmiş karar
Twitter güncellemelerde önceliği genellikle iOS kullanıcılarına veriyor. Yani bir Android ve iOS kullanıcısı diğer uygulamalarda olduğu gibi aynı görünen DM kutusundan yazışmıyordu. Nihayet Twitter, Android kullanıcılarının da DM kutusu ve sohbet penceresini güncellemeye karar verdi…
Android kullanıcılarının biraz modası geçmiş bir sürümle takıldığı, iOS kullanıcılarının ise uzun süredir yeni tasarıma geçtiği düşünüldüğünde, Android yenilemesi tartışmalı bir şekilde gecikmiş durumda.
DM deneyimini iyileştirmek isteyen Twitter, Şubat ayında Twitter mesaj sabitleme özelliğini, Mart ayında ise mesaj kutusunda seçili kelimeleri arayabilme özelliğini aktif etmişti.
C Level Club’da “Farklı bir deneyim”
26 Ekim 2022’de Hilton İstanbul Bomonti’de sekizinci kez gerçekleştirilecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO öncesinde Marketing Türkiye’nin gelenekselleşen C Level buluşması gerçekleştirildi. 29 Eylül’de İstanbul Akvaryum’da gerçekleşen buluşma farklı bir deneyim yaşatarak pazarlama sektörünün üst düzey yöneticilerini bir araya getirdi.
Marketing Türkiye’nin gelenekselleşen C Level Club buluşması bu kez dünyanın en büyük tematik akvaryumu olan “İstanbul Akvaryum”da gerçekleşti. 17 bin kara ve deniz canlısına ev sahipliği yapan İstanbul Akvaryum, bu buluşmayla pazarlama sektörünün önde gelen liderlerine eşsiz bir deneyimi yaşattı.
Organizasyonu Marsela Event tarafından üstlenilen, müzik ve performans gösterileri eşliğindeki kokteylle başlayan etkinlikte İstanbul Akvaryum gezilerek su altının gizemli dünyasına yolculuk yapıldı. Özenle tasarlanan buluşmada mini bir yarışma da yapıldı. Yarışmayı kazanalar köpekbalıklarıyla dalış yapma hakkı kazandı. Deneyim dolu akşam sualtı manzarası karşısındaki yemekle gece son buldu. C Level Club deneyimiyle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Luis Figo Mastercard formasıyla “yerçekimsiz” ortamda gol attı!
Dünyanın her yerinden başarılı futbolcuları bir araya getirerek adeta bir Avengers takımı kuran Mastercard, 20.230 fit yükseklikte sıfır yerçekimi koşulları oluşturarak gerçekleştirdiği futbol maçıyla Guinness Dünya Rekorunu kırdı… Mastercard, sporu daha önce hiç gitmediği bir yere götürdüğü “Parabolik Uçuşta En Yüksek İrtifa Futbol Oyunu” projesiyle, izleyenleri yaklaşmakta olan FIFA Dünya Kupası 2022 Katar’a hazırlanma çağrısında bulundu.
Dört oyunculu iki takımın yer aldığı tarihi maçta 2000 yılında Ballon d’Or’u kazanan futbol efsanesi Luis Figo yerçekimsiz ortamda gol atan ilk isim oldu.
Tarihe geçen projeyle ilgili açıklamalarda bulunan Mastercard CMO’su Raja Rajamannar; “Futbol asla sadece bir oyun değil. Her gün milyonlarca insanın içindeki tutkuyu ateşleyen dünyanın en popüler sporu. Dünyanın spora olan sevgisini olağanüstü yeni zirvelere taşıdığımız bu proje de Mastercard için tarihi bir an oldu” dedi…