GSK Türkiye’de yeni yapılanma
GSK Türkiye, İletişim ve Ticaret Mükemmeliyeti Departmanları’nda yeni yapılanmaya gitti. Hasta odaklılık değeri paralelinde, iletişim alanındaki sorumluluklarına hasta ilişkileri ile kongre ve etkinlik yönetimini de ekleyen GSK Türkiye’nin İletişim Departmanı, İletişim ve Hasta İlişkileri Departmanı olarak adlandırıldı ve İletişim Müdürü Tuğba Çamlı Cantürk hasta ilişkileri ve etkinlik bölümlerinin yönetiminden sorumlu İletişim ve Hasta İlişkileri Departman Lideri olarak atandı.
Avusturya Lisesi’nin ardından Boğaziçi Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Kanada’da Saint Mary’s Üniversitesi’nde Finans ve İşletme bölümlerinden lisans derecesi alan Tuğba Çamlı Cantürk’ün aynı üniversiteden MBA derecesi de bulunuyor. İlaç ve reklam sektöründeki marka ve iletişim alanlarındaki çalışmalarının ardından, Sanofi-Aventis İlaç’ta, İç İletişim Koordinatörlüğü, sonrasında ise Abbott İlaç’ta Hasta İlişkileri ve Dış İletişim Müdürlüğü görevlerini üstlenen Cantürk 2012 yılı Temmuz ayından bu yana GSK Türkiye’de İletişim Müdürü olarak görev yapıyordu.
Yeniden yapılanma kapsamında, Ticaret Mükemmeliyeti Departmanı da, görev alanına marka takımı mükemmelliği, proje yönetimi ve iş geliştirme sorumluluklarının eklenmesiyle İş Mükemmelliği Departmanı olarak adlandırıldı. Ticaret Mükemmeliyeti Müdürü Bilgen Tan da İş Mükemmelliği Direktörlüğü görevine atandı. Robert Kolej’in ardından lisans öğrenimini İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü ve University Of Virginia’da tamamlayan Tan, Roche İlaçları’nda Ürün Müdürü, Bayer Consumer Care’de 2005-2011 yılları arasında sırasıyla Ürün Müdürü, Grup Ürün Müdürü ve Kategori Müdürü olarak görev aldı. Bu görevlerinin yanı sıra portföy optimizasyonu, satış gücü etkinliği ve lokal üretim projelerinde yer alan ve 2011 yılı Temmuz ayında GSK Türkiye’de Dermatoloji Pazarlama Müdürü olarak çalışmaya başlayan Tan, 2012 yılında Dermatoloji İş Birimi Müdürü olarak atanmasının ardından 2014 yılında Ticaret Mükemmeliyeti Müdürlüğü görevine getirilmişti.