Google Premier Partner Awards 2022 kazananları belli oldu
Dijital pazarlama ve reklamcılık alanında Avrupa’nın önde gelen ajanslarının ödüllendirildiği Google Premier Partner Awards 2022’nin sonuçları açıklandı. Google tarafından düzenlenen ve Avrupa’daki en prestijli ödüllerden biri olarak kabul edilen Google Premier Partner Awards’da Türkiye’den SEM, Brand Awareness kategorisinin kazananı oldu.
Google Premier Partner Awards’da Brand Awareness, Lead Generation, Online Sales, App Growth, International Growth ve Workplace Excellence olmak üzere toplam 6 kategori bulunuyor. Ülkemizi Brand Awareness kategorisinde temsil ederek EMEA bölgesinin en iyi ajansı seçilen SEM, Türkiye’ye bu alanda ikinci kez ödül kazandırmış oldu. 360 derece dijital pazarlama ve veri analizi alanlarında markalara danışmanlık hizmeti veren ajans geçen yılki Google Premier Partner Awards’da “Online Sales” kategorisinde ödüle layık görülmüştü.
Üst üste iki yıl Google Partner Awards’da ödül alan SEM Türkiye’nin Genel Müdürü İhsan Ceyhan Solak, “Dublin’de bu sene Google Premier Partners ödülleri için finale kalmış Avrupa’nın en iyi ajansları ile birlikte harika bir gece yaşadık. İkinci kez Avrupa’nın en iyi ajansı seçildik ve marka pazarlaması alanında ne kadar iyi olduğumuz bir kez de bu ödül ile tescillendi. Tecrübemiz ve kullandığımız ileri teknolojiler ile sektörün lideri olmak ve zirvede kalabilmek bizi gururlandırdı. Muhteşem ekibimiz ve yeniliklere açık markalarımız ile biz seneye de sahnede olacağız ve yine yeni ödüllerle geleceğiz” dedi.
Toplamda 150 ajansın değerlendirildiği ödülün diğer kazananları ise “Lead Generation” kategorisinde Almanya’dan Hurra Communications, “Online Sales” kategorisinde İsviçre’den Webrepublic, “App Growth” kategorisinde İngiltere’de Incubeta, “International Growth” kategorisinde Danimarka’dan Web2Media ve “Workplace Excellence” kategorisinde İrlanda’dan Wolfgang Digital oldu.