17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En çalışkan markalar The ONE Awards’ta ödüllerine kavuştu
Haberler

En çalışkan markalar The ONE Awards’ta ödüllerine kavuştu

Marketing Türkiye
6 Ocak 2017
6 dk okuma

Marketing Türkiye’nin AKADEMETRE iş birliğiyle gerçekleştirdiği ve “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” sahiplerini buldu. 5 Ocak’ta Raffles İstanbul Zorlu Center’da bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen ödül töreninde 2016 yılında itibarını en çok artıran markalar ve bu başarıda katkısı bulunan ajanslar “halk jürisi” tarafından ödüllendirildi.
Pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye ile pazar ve tüketici araştırmaları konusundaki yetkinliğiyle öne çıkan AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde sonuçlar görkemli bir törenle açıklandı.
Bu yıl 43 kategori üzerinden değerlendirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde saha araştırması tamamlanarak ilk beşe kalan markalar belirlendi. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda 38 sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başarıya ortak olan paydaşları, 5 Ocak 2017’de Raffles İstanbul Zorlu Center’da gerçekleştirilen törenle ödüllerine kavuştu. İlk kez 2015 yılında 12 sektör üzerinden yapılan “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde farklı sektörlerden gelen talepler doğrultusunda 2016 yılı Ocak ayında ölçümlemenin ve ödüllerin kapsamı genişletilmiş, kategori sayısı 32’ye çıkarılmıştı. The One Awards üçüncü yılına yakışır şekilde kapsamını daha da genişleterek 43 kategoride yılın itibarını artıran markaları ve paydaşlarını ödüllendirdi. Araştırmada yılın en başarılı markaları ve paydaşları yine her yıl olduğu gibi halk jürisi tarafından seçildi. Ayrıca bu yıl en çok ödül alan reklam, halkla ilişkiler, medya planlama ve dijital ajanslar da “Yılın En Başarılı Ajansları” ödülüne değer görüldü.

The One Awards: Markaların yıl sonu karnesi
Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen ödül gecesinde yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Bizim sektörümüzde iş reklamveren tarafından yapılır ve paydaşlar arka planda kalır. Oysa marka ve itibar, bir takım çalışması sonunda ortaya çıkar. Ödüller ve festivaller bu arka plandaki isimleri ortaya çıkarır. The ONE Awards da üç katma değere vurgu yapıyor. Bunun yanında araştırmanın halk jürisi tarafından oylanması subjektiviteden uzak bir değerlendirme imkanı veriyor. The ONE Awards genel bir başarıyı değil yıl içinde yapılan çalışmaları değerlendirdiği için kıymetli. The ONE Awards’u markaların yıl sonu karnesi gibi değerlendirmek yanlış olmaz.”
cy3a5337Bu yıl The One Awards Ödül Töreni’nde “İletişim ve Medya İlişkileri Yönetiminde Mesleki İlkeler” sözleşmesine imza atan Bilişim Muhabirleri Derneği (BMD), Ekonomi Gazetecileri Derneği (EGD), İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA), Kurumsal İletişimciler Derneği (KİD), Reklamverenler Derneği (RVD), TOBB Medya ve İletişim Meclisi, Türkiye Gazeteciler Cemiyeti (TGC) ve Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD) başkanlarına da sektöre yaptıkları katıdan dolayı plaket verildi.

İşte The ONE Awards 2016’nın kazananları:

Atıştırmalık Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Eti

cy3a5720Gıda Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Pınar

cy3a5150Gazlı İçecek Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Fanta

cy3a5097Gazsız İçecek Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Hayat

cy3a5136İletişim / Telefon Operatörü Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Vodafone

cy3a5857Bankacılık Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Akbank

cy3a4920Binek Otomotiv Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Ford

cy3a5746Ticari Otomotiv Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Mercedes

cy3a5561Gayrimenkul ve İnşaat Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: DKY

cy3a5090Kozmetik Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Avon

cy3a5281Giyim-Moda Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: LC Waikiki

Beyaz Eşya Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Beko

cy3a4961Elektronik ve Teknoloji Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Samsung

E-Ticaret Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Hepsiburada.com

cy3a5050Küçük Ev Aletleri Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: King

cy3a5400Holding Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Sabancı Holding

cy3a5193Turizm ve Seyahat Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Setur

cy3a5600Kişisel Bakım Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Gliss

cy3a5256Sigorta Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Allianz Türkiye

cy3a5540TV Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: TV8

cy3a5771Gazete Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Hürriyet

Radyo Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: TRT FM

cy3a5511Yayıncılık ve Medya Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: TRT

cy3a5671Ayakkabı – Çanta – Deri Giyim Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Derimod

cy3a4895Yılın En Başarılı Ünlü Kişileri: Tarkan

Ev Tekstili-Dekorasyonu Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Karaca Home

cy3a5070Yılın En Başarılı Cafe/Coffee Shop Markaları (Bu kategoride iki marka birincilik ödülünü paylaştı): Gloria Jeans

cy3a5678

Yılın En Başarılı Cafe/Coffee Shop Markaları (Bu kategoride iki marka birincilik ödülünü paylaştı): Caribou Coffee 

cy3a5689Mobilya Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Kelebek Mobilya

cy3a5451Hava Yolları Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Pegasus

cy3a5169Özel Eğitim Kurumları Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Bahçeşehir Üniversitesi

cy3a5480Sağlık Kurumu Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Medipol Hastaneleri

cy3a5528Uluslararası Dernek-Vakıf Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Greenpeace

Ulusal Dernek-Vakıf Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Türk Eğitim Vakfı

cy3a5649Elektronik Market Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Media Markt

cy3a4983Akaryakıt Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Opet

cy3a5726Enerji Firmaları Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Enerjisa

cy3a5024Lojistik Firmaları Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Arkas Lojistik

cy3a5448İklimlendirme Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Alarko Carrier

cy3a5224Fast Food Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: MCDonald’s

Kredi Kartı Sektörü Yılın En Başarılı Markaları: Worldcard

cy3a5387En Yenilikçi Çözüm Ortağı: Multinet

cy3a5366Yılın En İtibarlı Medya Planlama Ajansı: Mindshare

cy3a5823Yılın En İtibarlı Reklam Ajansı: Ogilvy

cy3a5801

 

 

1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Zamansız markalar
Haberler
Zamansız markalar
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: "Blend"
Haberler
Instagram yeni özelliğini kullanıma sundu: “Blend”
İrem Alimoğlu
18 Nisan 2025
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Haberler
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.