Eczacıbaşı Spor Kulübü gençlik ateşini sporla körüklüyor
Eczacıbaşı Spor Kulübü, etkileşimi yüksek sosyal medya paylaşımları ve değerler odaklı iletişim stratejisi ile spor dünyasına örnek oluyor.
Voleyboldaki başarılarının yanı sıra en önemli misyonunu kız çocukları ve kadının güçlenmesi olarak belirleyen Eczacıbaşı Spor Kulübü sadece günlük eğlenceli içerikleri ile değil toplumsal olayları da cesurca gündemine taşıyor. Taraftarların sosyal medyada sesi olan ve onlardan gelen soru ve yorumlara yanıt veren Eczacıbaşı Spor Kulübü taraftarlarının ihtiyaçlarını anlayarak bütünsel bir güveni de inşa etmiş oluyor. Binlerce taraftarı ile aile olmayı hedefleyerek sadece içe değil, dışa dönük bir iletişim kültürü yaratan Eczacıbaşı, iyi gününü de kötü gününü de tüm duyguları ile samimiyetle ve şeffaf olarak paylaşarak taraftarı ile olan bağını ve spor kültürünü büyütüyor.
Saha coşkusu sosyal medya platformlarına taşıyor
Sosyal medyayı daha fazla taraftara ulaşmak için anahtar bir platform olarak konumlayan Eczacıbaşı Spor Kulübü yeni nesil yaratıcı ve dinamik içerikleriyle sosyal medya yönetimi ile fark yaratıyor. Kulüp, sosyal medya iletişimini takımın ve taraftarlarının içinde yanan gençlik ateşini, dijital dünyanın en yeni trend ve akımlarıyla körüklemeye etmek olarak tanımlıyor. #SonunaKadar mottosu ile saha içinde kalmayarak taraftarlarına hayatının her penceresini açan bir yaklaşımla sosyal medya platformlarını yöneten Eczacıbaşı Spor Kulübü, hazırladığı içeriklerle takipçi sayısını artırırken, taraftarların etkileşimi de son bir sezonda yüzde 95,12 oranında artırmış durumda.
Instagram takipçi sayısı yüzde 703 arttı
2021-2022 sezonunda Instagram’da takipçi sayısını bir önceki sezona göre yüzde 703 artırarak 54.900 yeni takipçi kazanan Eczacıbaşı, sezon içinde toplam sayfa erişiminde 15 milyondan fazla artış göstererek, 30 milyona yakın sayfa erişimi kazandı. Sezon alınan yaklaşık 6 milyon beğeni ise bir önceki sezonun 2 katı durumunda.
Twitter etkileşim sayısı yüzde 937 oranında yükseldi
Bir başka sosyal medya platformu Twitter’da ise etkileşim sayıları bir hayli yükseldi. 2021-2022 sezonunda Twitter’da takipçi sayısı bir önceki sezona oranla tam yüzde 937 artarken etkileşim ve beğeni sayıları da yüzde 400’ün üzerindeki artışıyla dikkat çekti.
En çok artış da Facebook’ta paylaşılan video izlenmelerinde oldu. Eczacıbaşı Spor Kulübü’nün resmi Facebook hesabında paylaşılan videolar, toplamda 4 milyonun üzerinde izlenme alarak bir önceki sezona göre yüzde 1.222 oranında artış gösterdi.
YouTube’da ürettiği eğlenceli içeriklerle tüm voleybol severlerin beğenisini toplayan Eczacıbaşı Spor Kulübü, 2021-2022 sezonu boyunca toplamda 2.5 milyon görüntülenme sayısına ulaştı ve izleyiciler ekran başında 60 binden fazla saat geçirdi.
Z kuşağının yükselen sesi TikTok’a 2021 yılında adım atan Eczacıbaşı, kısa videoları ile 1 milyon civarında görüntülemeye ulaşmış durumda. Kulüp, yeni sezonda TikTok’a özel hazırlayacağı içerikler ile gençleri hem Eczacıbaşı hem de voleybolun enerjisi ile tanıştırmaya hazırlanıyor.
Kulübün kamerası her daim açık
Takımın gündeminden yolculuk hikayelerine, sporcuların hobilerinden yeteneklerine, yabancı oyuncuların Türkçe konuşmaları, mikrofonu alarak kendi röportajlarını kendilerini yapmaları, özel günlerde duygusal şarkıları ile gönüllere dokunan içerikleri ile Eczacıbaşı Dynavit takımı, Baş Antrenör Ferhat Akbaş, takımın maskotu Tiger, Altyapı, spor okulu oyuncuları ve kulübün çalışanları, herkesin Perihan Ablası, kulübün bahçesinde yaşayan sevimli dostları da sosyal medya içeriklerinde etkin rol alıyor.