ECHO Summit’te bu yıl neler konuşulacak?
Bu yıl dördüncüsü düzenlenecek olan ECHO Summit’in programı belli oldu. “Direct to Consumer” ana temasıyla kapılarını açan zirve, 31 Mart Perşembe günü Radisson Blu Hotel, Vadistanbul’da gerçekleşecek.
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle dördüncü kez düzenlenecek olan ECHO Summit için heyecanlı bekleyiş başladı. Bu yıl ana teması “Direct to Consumer” olarak belirlenen ECHO Summit, 31 Mart Perşembe günü katılımcılarını Radisson Blu Hotel, Vadistanbul’da ağırlayacak. 8 ana 30 alt başlıkta e-ticaret sektörünün tüm yönleriyle ala alınacağı zirvenin sonunda gerçekleşecek ECHO Awards’da ise halk jürisiyle belirlenen “E-ticaretin En İyileri” ödüllerine kavuşacak.
Metaverse ve NFT e-ticareti nasıl etkileyecek?
Bu yıl dördüncüsü gerçekleştirilen ECHO Summit’in en önemli yeniliklerinden birini de “Running MAC (Marketing Analytics & Cognitive Special Session)” bölümü oluşturuyor. Teknoloji alanındaki yenilikler pazarlama dünyasını yeniden şekillendirirken ECHO Summit’in “Running MAC” bölümünde verimli kanal yönetimiyle müşteri etkileşimini mümkün kılan ve veri analitiğiyle beslenen pazarlama stratejileri keşfedilecek.
“E-Commerce Technologies in Action” bölümünde ise metaverse’ten NFT’ye son dönemin çığır açan teknolojik gelişmelerinin e-ticaret sektörünü nasıl etkilediği ve sunduğu fırsatlar tüm yönleriyle ele alınacak.
ECHO Summit’e fiziki katılım sağlamak için buradaki formdan kaydolabilirsiniz.
E-ticaretin en iyileri
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğinde gerçekleştirilen ve kapsamlı bir araştırmaya dayanan ECHO Awards’un kazananları da ECHO Summit’te ödüllerine kavuşacak. Müşterilerine değer veren, onlara en iyi alışveriş deneyimini yaşatan e-ticaret platformlarının tüketici değerlendirmeleriyle belirlendiği ECHO Awards’da araştırma süreci tamamlandı. Bu kapsamda, Türkiye’yi temsil eden IBBS-Düzey 1 seviyesinde 12 ilde (İstanbul, Bursa, Ankara, Tekirdağ, İzmir, Kayseri, Adana, Samsun, Malatya, Trabzon, Gaziantep, Erzurum) yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi. Nihai müşterileri temsilen yüzde 95 güven düzeyinde ±2,75 hata payına bağlı biçimde rastlantısal olarak belirlenen 1.200 kişiyle yüz yüze görüşmeler gerçekleştirildi.