Dört dakikaya bir ömür sığdıran reklam filmi
DDB Nord tarafından İskandinav elektronik perakendecisi Elkjøp için hayata geçirilen iletişim kampanyası deyim yerindeyse bir ömrü 4 dakika içine sığdırıyor. Yönetmenliğini Rune Milton’ın yaptığı reklam filmi hikaye anlatışı ve yarattığı atmosfer bakımından mesajını çok güçlü bir şekilde ulaştırmayı başarıyor. Noel zamanı akrabalarını ziyaret eden bir kıç çocuğu ile soğuk ve mesafeli akrabasının iletişimine şahit olduğumuz reklam filmi sadece özverili olmaya değil çok zengin bir hayat hikayesine vurgu yapıyor.
Küçük bir kız çocuğunun iç sesinden dinlediğimiz reklam filmi sıra dışı bir dostluğu anlatıyor. Küçük kız ve oldukça mesafeli bir duruşu olan yaşlı akrabası arasında resmen bir duvar örülü ve küçük kız ondan oldukça çekiniyor. Kız bir gün çiftlik ambarına girdiğinde yaşlı adama ait bir şey buluyor. Bir pervane… Adamın eskiden pilot olduğunu anlayan kız onun tüm hikayesini öğreniyor. Bu hikayede savaş da var barış da, çatışma da var zafer de, aşk, acı, kaybetme… bütün bu güçlü duygular sadece 4 dakikaya sığdırılıyor.