Doğadan Twitter’da tüketicisiyle buluştu
Doğadan Büyülü Bohça, “benzersiz bir deneyim” vaadini yaratıcı bir kampanyayla Twitter’a da taşıdı. 27 Şubat’ta, Twitter ünlüleri @beyinsizadam, @french_oje, @mesutbahtiyar, @iconjane ve @billursaatçi iş birliğiyle gerçekleştirilen kampanya kapsamında farklı kullanıcılara eş zamanlı olarak benzersiz deneyimler yaşatıldı.
Kampanya kapsamında @mesutbahtiyar bir takipçisinden gelen helikopter turu isteğini gerçekleştirirken, @french_oje seçtiği 3 takipçisiyle bir kafede buluşarak sohbet etti.@iconjaneve @billursaatci Doğadan Büyülü Bohça’yla en yaratıcı tweeti atan bir takipçilerine İstinye Park’ta #benzersizbirdeneyim yaşatıp bu şanslı kişiye Beymen Blender’da yeni bir tarz yaratırken @beyinsizadamda bir takipçisinin Twitter fenomeni olmasını sağladı. Kampanya sayesinde takipçi sayısı 70’ten 1000’e yükselen yeni Twitter fenomeni, @beyinsizadam’la birlikte limuzine binerek İstanbul turu da yaptı.
Anlık olarak gerçekleştirilen tüm bu kurgular ise kameraya çekildi ve Doğadan’ın sosyal medya hesaplarından paylaşılmak üzere bir video yaratıldı. Kampanya toplamda 8.671tweet’e ulaşırken Promoted Trend yatırımı yapılan #benzersizbirdeneyim etiketi organik olarak da TT listesine girmeyi başardı.
Künye Bilgisi
Reklamveren: Doğadan Gıda Ürünleri San. ve Paz. A.Ş.
Reklamveren Yetkilisi: Berrak Uytun, Nuray Aksu
Reklam Ajansı: Plasenta ConversationAgency
Yaratıcı Ekip: Ozan Ertürk, Barış Evren Erdoğan, Defne Akdemir, Aslı Akıncılar
Müşteri Grup Direktörü: Gözde Balkan
Dijital PR Yetkilisi: Begüm Toprak
Müşteri İlişkileri: Itır Tolun
Topluluk Yöneticisi: Özge Kaya
Strateji: Ödül Küçük
Kullanılan Mecra: Twitter, Facebook