24 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cartier'in müşteri verileri çalındı!
Haberler

Cartier’in müşteri verileri çalındı!

Sena Tufan
3 hafta önce
2 dk okuma

Richemont’un sahibi olduğu lüks mücevher şirketi Cartier, Reuters’ta yer alan habere göre, müşterilerine web sitesinin hacklendiğini ve bazı müşteri verilerinin çalındığını açıklayan bir e-posta gönderdi.

Cartier'in müşteri verileri çalındı!

Salı günü müşterilere gönderilen e-postada Cartier, “e-posta adresleri ve ülkeler gibi sınırlı müşteri bilgilerinin” elde edildiğini ifade ederek şunları belirtti:

“Değerli müşterilerimiz, yetkisiz bir tarafından sistemimize erişim sağladığını, sınırlı müşteri bilgilerine ulaştığını bildirmek için yazıyoruz. Sorunu kontrol altına aldık ve sistemlerimizin korumalarını artırdık. İlgili makamları bilgilendirdik, aynı zamanda önde gelen dış siber güvenlik uzmanlarıyla çalışıyoruz. Soruşturmaya dayanarak bu olayın bazı bilgilerinizi, özellikle de adınızı, e posta adresinizi, ülkenizi etkilemiş olabileceğini belirledik. Etkilenen bilgiler arasında herhangi bir parola, kredi kartı bilgisi veya diğer bankacılık bilgileri yoktu. Verilerin niteliği göz önüne alındığında istenmeyen iletişimlere veya şüpheli yazışmalara karşı dikkatli olmanızı öneririz.“

Spor giyim devi Adidas da, geçtiğimiz hafta yaptığı açıklamada müşterilerinin kişisel bilgilerinin siber saldırı sonucu ele geçirildiğini söylemişti.

Cartier gibi küresel ölçekte prestij sahibi markalar için müşteri güveni yalnızca ürün kalitesiyle değil, dijital güvenlik altyapısıyla da inşa ediliyor. Lüks segmentte tüketici, markaya yalnızca estetik ya da zanaatkârlık nedeniyle değil; aynı zamanda kişisel verilerinin ve dijital mahremiyetinin güvende olacağına dair inançla da sadakat gösteriyor. Bu tür veri ihlalleri, markaların yalnızca BT altyapılarını değil, kriz iletişimi ve müşteri ilişkileri yönetim stratejilerini de test ediyor. Özellikle yüksek harcama yapan ve markaya duygusal yatırım yapan müşteri gruplarında, kriz sonrası şeffaf iletişim ve hızlı aksiyon alma, sadakatin yeniden tesis edilmesinde kilit rol oynuyor.

adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı

Cartier featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
Haberler
Getir, genç kadın mühendis adaylarını destekliyor
İrem Alimoğlu
6 gün önce
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok "psikolojik esenlik" bekliyor
Haberler
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyor
Sena Tufan
24 Nisan 2025
Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Haberler
Şubat ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Nafizcan Önder
21 Nisan 2025
AI çağında liderlik: Problem çözmekten problem tasarlamaya
Haberler
AI çağında liderlik: Problem çözmekten problem tasarlamaya
Marketing Türkiye
20 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.