Bullseye Worldwide Türkiye ve InMobi ortaklığı

 

InMobi, dijital reklam ajansı Bullseye Worldwide ile özel ortaklık anlaşması imzaladı ve ajansın Türkiye’deki partneri haline geldi.

Anlaşma kapsamında Türkiye’de InMobi’nin reklam platformu hizmetini alan müşterilerini Bullseye Worldwide yönetecek.

Bullseye Worldwide Kurucu Ortağı Afşın Avcı, “Türkiye, 29,6 milyon akıllı telefon kullanıcısıyla hem Avrupa hem de Asya için kilit bir mobil reklam pazarı merkezi olma adaylığında. InMobi ile ortaklığımızı hem ülkemizdeki mobil reklam sektörü, hem de şirketimizin gelişiminin kanıtı olarak görüyoruz. Bullseye Worldwide bu ortaklıktan sadece iş hacmi bakımından değil, aynı zamanda mobil pazarlama ve reklam bilgisi açısından da faydalanacak” dedi.

InMobi Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Satış Müdürü Andy Powell, “InMobi’yi Türkiye pazarında temsil edecek Bullseye Worldwide ile ortaklık yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bullseye Worldwide ile 2015’te birçok ortak projede çalıştık. Profesyonellikleri, verimlilikleri ve mobil odaklı liderliklerinin InMobi’nin yerel tekliflerini geliştirmesi ve Türkiye’yi kazanmak için kusursuz olduğunu düşünüyoruz” dedi.

Bullseye Worldwide hakkında:

Bullseye Worldwide, 2013 yılından itibaren hem Türkiye’de hem de global alanda görünürlük kazanmak isteyen firmaların dijital dünyada doğru araçlarla, doğru hedef kitleye ulaşmasını sağlayan iş ortağı olmayı sürdürüyor. Butik bir network ve bir dijital medya planlama ajansı olan Bullseye Worldwide, müşterilerine mobil, native, sosyal medya, arama ve görsel ağ, yeniden pazarlama, performans ve video reklamları konusunda hizmet veriyor. Uluslararası tecrübesi ile networkünü sürekli geliştiren Bullseye Worldwide, firmalar için en yeni araçları bularak, spesifik amaçlarına uygun çözümler sunmaktadır. Bütünsel bir yaklaşımla hizmet veren Bullseye Worldwide, detaylı verilere dayanan raporlamalarıyla da, müşterilerinin dijital kampanyalarının en verimli şekilde yürütülmesini sağlıyor.

InMobi hakkında:

InMobi mobil reklam yoluyla tüketicilerin harika ürünler bulmasına imkân verir. MIT Technology Review tarafından dünyadaki En Aykırı 50 Şirket arasında gösterilen InMobi, her ay bir milyar kullanıcıya mobil ortam üzerinden 100 milyar keşif oturumu sunarak dünyadaki en büyük keşif platformu haline geldi. InMobi’nin devrim niteliğindeki Miip platformu geliştirici, satıcı ve markalara küresel olarak mobil tüketicilere ulaşma fırsatı veriyor. Şirketin ödüllü yaratıcı ekipleri, yenilikçi çözüm ve ürünleriyle birlikte günlük yüzlerce terabaytlık veri işlem kapasitesine sahip büyük veri analitikleri müşterilerin gerçek zamanlı kararlar vererek yatırımlarından en iyi değeri almalarını sağlıyor.

 

İLGİLİ HABERLER