18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Black Friday indirimleri
Haberler

Black Friday’de kampanya var, indirim yok!

Gizem Yıldız
25 Kasım 2022
2 dk okuma

Araştırmaların da doğruladığı üzere tüketici uzun süredir Black Friday’e hazırlanıyordu. Büyük gün geldi çattı, kimi alışverişçi AVM’lerdeki uzun kuyruklarda kaybolurken kimi sepetini online’da doldurdu. Peki yılın en büyük alışveriş döneminde beklenti yaratan pazaryerleri indirimin hakkını verebildi mi? Akademetre, Marketing Türkiye için Vanilla Price robotları aracılığıyla e-ticaret platformlarının Black Friday döneminde yaptığı indirimleri analiz etti. İşte sonuçlar…

Hepsiburada kampanya sayısıyla baş döndürüyor

Black Friday'de kampanya var, indirim yok!

11.11’de ve Black Friday’in ilk gününde olduğu gibi finalde de Hepsiburada (32.727) en çok kampanyaya ev sahipliği yapan pazaryeri oluyor. Üstelik az buz fark da yok arada en yakın rakibi n11’e 30 bini aşkın bir fark atarak kazanıyor zirveyi.

Black Friday’in son günü kampanya sayısı 37 bine düştü

Black Friday'de kampanya var, indirim yok!

11.11 indirimlerinde en çok kampanya gerçekleştirilen kategori olmayı başarırken Black Friday’in ilk gününde üçüncü sıraya gerileyen elektronik kategorisi, 13.165 kampanyayla tekrar tüketiciye göz kırpıyor.

En çok kampanya yapılan diğer kategoriler ise “Anne, Bebek, Oyuncak” ve “Kişisel Bakım ve Kozmetik” oluyor.

Toplam kampanya sayısının 37.029 olması dikkat çekici zira Black Friday’e başlarken bu rakam 87.441’di.

Elektronik ürünlerinde kampanya var indirim yok!

Black Friday'de kampanya var, indirim yok!

İndirim haftasına yüksek oranlarıyla “Yatırımlık Altın & Gümüş” kategorisi damga vururken, “Moda” ve “Kişisel Bakım ve Kozmetik” de yüzde 30 bandını aşarak Black Friday’in hakkını veren kategoriler arasında yer alıyor.

Şaşırtıcı olansa 13.165 kampanya yapılmasına karşın Elektronik kategorisindeki indirimlerin yüzde 10’u aşamaması…

İndirimin merkezi n11

Black Friday'de kampanya var, indirim yok!

En yakın rakibine bile 10 puan fark atan n11 yüzde 26,5’lik indirim oranıyla zirvenin sahibi oluyor. Trendyol yüzde 16,3 ile listenin ikinci sırasında yer alırken, tüketiciyi adeta kampanya yağmuruna tutan Hepsiburada ise yüzde 17,5’lik indirim oranıyla listenin üçüncü sırasına yerleşiyor.

Akademetre featured
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
4 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Haberler
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Advertorial
7 saat önce
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
Haberler
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.