11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Avea “iyi futbol izlemeyen çocuk kalmasın!” diyor

Marketing Türkiye
20 Mart 2012
1 dk okuma

Avea, futbola erişim imkanı sınırlı minik taraftarların futbol karşılaşması izlemesine ve iyi taraftarlık kriterlerini öğrenmelerini hizmet etmek üzere planlanan “Türkiye’nin Minikleri, İyi Taraftar” projesinin ikinci ayağına start verdi. “İyi futbol izlemeyen çocuk kalmasın” sloganıyla başlatılan projenin ilkini Üsküdar Belediyesi işbirliği ile yapan Avea, projenin ikinci ayağında Çekmeköy Belediyesi ile işbirliği gerçekleştirdi.  Avea, projenin ikinci ayağında bu defa Çekmeköy ilçesi sınırları içerisinde bugüne kadar stadyumda hiç maça gitmemiş 20 taraftar adayını, ebeveynleri eşliğinde 19 Mart Pazartesi günü gerçekleşen Beşiktaş-Manisaspor futbol karşılaşmasında ağırladı. 
Maç öncesi ise, Avea Genel Müdürlük binasında eğitmenleriyle bir araya gelen 9-12 yaş aralığındaki çocuklar, Avea’nın Maçka Merkez Binası’nda konunun uzmanı akademisyenlerden iyi taraftarlık eğitimi aldı. Eğitimin ardından İnönü Stadyumu’ndaki Beşiktaş-Manisaspor karşılaşmasını izleyen çocuklar, iyi taraftar olmanın mutluluğunu yaşadılar. 
 
Beşiktaş Tribünü’nden izledikleri karşılaşma sırasında “Türkiye’nin Minikleri, İyi Taraftar” tişörtleri giyen miniklerin heyecanına tanıklık etmekten büyük mutluluk duyduklarını belirten Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin, “Türkiye’nin Minikleri, İyi Taraftar”  projesi de Avea olarak heyecanlandığımız projeler arasında yer almaktadır. Proje çerçevesinde verilecek eğitimlerle 2012 yılında 1000 çocuğa ulaşmayı ve hayatlarına farklı bir renk katmayı arzu ediyoruz. Avea olarak spor ve Türk futbolunun gelişmesi için 10 yıldır kesintisiz sponsorluk desteği vermekteyiz. Türkiye genelinde yaşayan parlak futbolcu adaylarını aramaya ve belirlemeye, gençlerin beden ve ruh sağlığına katkıda bulunurken geleceğin yıldız futbolcularının yetişmelerine destek olmaya yönelik “Türkiye’nin Minikleri, Dünyanın Yıldızları” projesini hayata geçirdik. Projemiz kapsamında, Türkiye’nin dört bir yanından seçilen 18 gencimiz, dünyanın en iyi takımının altyapı hocalarından eğitim aldılar. Bu eğitim onlara futbolun nasıl bir takım oyunu olduğunu gösterdi. Eğitim dışındaki sosyal programlarla da farklı bir kültürü anlama va tanıma fırsatı buldular.” dedi. Şahin, “İyi taraftarlık” projesi kapsamında eğitim kurumları ile de işbirliğine giderek, okullarda düzenlenecek bilinçlendirici aktiviteler ile binlerce minik taraftar adayına ulaşmayı hedeflediklerini de dile getirdi.
 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
5 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
Güncel Haberler
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Haberler
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Sena Tufan
2 hafta önce
Gerety, "Yılın Kurum İçi Ajansı" ödülünü duyurdu!
Haberler
Gerety, “Yılın Kurum İçi Ajansı” ödülünü duyurdu!
Sena Tufan
2 Nisan 2025
CMO'ların ortalama görev süresi uzadı (Ama çok değil!)
Haberler
CMO’ların ortalama görev süresi uzadı (Ama çok değil!)
Sena Tufan
6 Nisan 2025
Dijital yayın platformu Max, Türkiye lansmanı öncesi üyelik detaylarını açıkladı
Haberler
Dijital yayın platformu Max, Türkiye lansmanı öncesi üyelik detaylarını açıkladı
İrem Alimoğlu
13 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.