30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu...
Atamalar

Wunderman Thompson Türkiye’nin Yeni CEO’su Ayşegül Bahçıvanoğlu oldu…

Marketing Türkiye
18 Mayıs 2022
1 dk okuma

Wunderman Thompson Türkiye CEO’su Ender Buruk, Mindshare Türkiye liderliğine atanması sebebiyle Mayıs başında bayrağı Ayşegül Bahçıvanoğlu’na devretti.  

Yönetim danışmanlığı, perakende ve finans sektörlerinde 20 yılı aşkın kariyeri boyunca yurtiçinde ve yurt dışında yöneticilik pozisyonlarında bulunan Ayşegül Bahçıvanoğlu, Wunderman Thompson Türkiye CEO’su olarak, 9 Mayıs 2022 tarihinde yeni görevine başladı.

WPP çatısı altında yer alan Wunderman Thompson Türkiye, Türkiye’nin en köklü entegre iletişim ajanslarından olan Manajans J. Walter Thompson ve data, müşteri deneyimi, dijital iletişim ajansı Wunderman’ın, 2019’da globaldeki birleşmesiyle ortaya çıkmıştı.

Atamayla ilgili Wunderman Thompson Türkiye’den yapılan açıklamanın devamında şunlara yer verildi:

“Dünyanın sayılı büyüklükteki ajans ağlarından birinin parçası olan Wunderman Thompson Türkiye, değişen küresel dinamiklere en hızlı şekilde ayak uydurarak,; entegre iletişim, dijital müşteri deneyimi, data analizi ve CRM servislerini sunmasıyla, 2021 senesinden itibaren hızlı bir büyüme evresine girdi. Tüm bu birleşme ve hızlı büyümenin meyvelerini ise, çok ödüllü işlere imza atarak ve yeni müşteri kazanımlarıyla adından çokça söz ettirerek topladı.
Sektördeki transformasyon süreci hızlanarak devam etmekte olan Wunderman Thompson Türkiye, bu süreçte, data ve müşteri deneyimini, kuvvetli marka ve iletişim becerileri ile birleştiren Ayşegül Bahçıvanoğlu ile birlikte iş ortaklarına fark yaratan katkılar sağlamaya devam edecek.”

Ayşegül Bahçıvanoğlu hakkında…
New York Üniversitesi, Stern Business School‘dan mezun olan Ayşegül Bahçıvanoğlu, profesyonel iş hayatına Citibank’ta Kurumsal Bankacılık Bölümü’nde başladı. Daha sonra yönetim danışmanlığında uzun yıllar müşteri odaklı dönüşüm, veriye dayalı pazarlama stratejileri, dijital transformasyon ve büyük veri analitiği konularına odaklanan projeleri yönetti. 2013 yılından itibaren ise Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak yurt içinde ve yurt dışındaki lider markalarda çalışan Bahçıvanoğlu, en son Gratis’te Pazarlama Genel Müdür Yardımcılığı görevini üstlendi.

Mindshare Türkiye CEO’su Ender Buruk oldu

featured Wunderman Thompson
1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
3 L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
4 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çayı hem şekersiz hem de sebepsiz seviyoruz
Haberler
Çayı hem şekersiz hem de sebepsiz seviyoruz
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Hepsiburada'ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
Haberler
Hepsiburada’ya Amazon modeli: Premium üyelerine BluTV ücretsiz olacak
Gizem Yıldız
1 hafta önce
Devir artık öngörülü araştırma yapabilme, öngörü üretim devri
Haberler
Devir artık öngörülü araştırma yapabilme, öngörü üretim devri
Hüseyin Tapınç
4 hafta önce
Neslihan Olcay: "Dolaysız markalar sosyal olarak tüketiciye daha yakın!"
Haberler
Neslihan Olcay: “Dolaysız markalar sosyal olarak tüketiciye daha yakın!”
Nafizcan Önder
7 Nisan 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.