5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Annelerimizi daha çok seviyoruz
Haberler

Annelerimizi daha çok seviyoruz

Marketing Türkiye
30 Haziran 2018
2 dk okuma

Tüketicilerin Anneler Günü ve Babalar Günü alışkanlıklarını araştıran Related Digital: İnternet ve sosyal medya kullanıcıları Anneler Günü’ne daha fazla ilgi gösteriyor.

Yılın en özel iki günü, Anneler Günü ve Babalar Günü’nün geri kalmasıyla birlikte, dijital pazarlama kampanyalarının karnesi de netleşti. Omnichannel pazarlama otomasyonu platformu Related Digital, bu iki özel günde e-posta üzerinden yapılan dijital pazarlama kampanyalarını değerlendirdi ve Anneler Günü için yüzde 66 oranında daha fazla kampanya yapıldığını belirledi.

Anneler Günü için geri dönüşler yüzde 150 daha fazla
Markalar Anneler Günü’nde müşterilerine yüzde 130 oranında daha fazla e-posta gönderirken, Related Digital verilerine göre tüketiciler Anneler Günü kampanya mesajlarını Babalar Günü’ne oranla yüzde 11 daha fazla okudu. Gelen kampanya mesajlarına tıklama oranındaki fark yüzde 140’a ulaştı. Anneler Günü için düzenlenen kampanyalarda hedef kitleden alınan geri dönüşler ise yüzde 150 daha fazla oldu.

Annelere çanta, babalara cüzdan
Anneler Günü ve Babalar Günü’nde düzenlenen dijital pazarlama kampanyalarında en çok kullanılan sözcük “İndirim” olurken, tüketicilere iki özel günde önerilen hediyeler arasındaki farklılıklar da dikkat çekiyor. Markaların genel ve kişiye özel olarak düzenlediği kampanyalarda anneler için en çok tavsiye edilen hediyeler Çanta, Çiçek, İç Giyim, Ayakkabı, Kahvaltı, Tatil, Parfüm, Güneş Gözlüğü, Takı ve Kahvaltı olarak sıralanıyor. Markaların babalar için en çok önerdiği 10 hediye ise şöyle: Cüzdan, Cep Telefonu, Gömlek, Kravat, Kitap, T-shirt, Parfüm, Bilgisayar, Saat, Ayakkabı.

Anne ve babalar sosyal medyanın “kahramanı” oldu
Related Digital çatısı altında ileri düzey sosyal medya takip ve yönetim hizmetleri sunan  Semanticum, kullanıcıların bu iki özel güne ilişkin sosyal medya alışkanlıklarını araştırdı. Semanticum, Anneler Günü ve Babalar Günü’nde sosyal ağlarda yapılan paylaşımlarda en sık kullanılan ifadenin “Kahramanım” olduğunu belirledi.

Anneler ve babalar herkesin kahramanı olsa da, iki ayrı günde gerçekleşen sosyal medya paylaşımlarının yoğunluğu belirgin farklılıklar gösteriyor. Related Digital, Anneler Günü’nde Babalar Günü’ne oranla yüzde 52 daha fazla sosyal medya paylaşımı yapıldığını açıkladı ve sosyal medya kullanıcılarının Anneler Günü’nden yaklaşık iki kat daha fazla bahsettiğini ekledi.

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
3 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
e-ticaret
E-ticaretteki büyüme yüzde 68’e ulaştı
hbo max
İddia resmileşti: HBO Max’in Türkiye serüveni başlamadan bitti
şeker
İngiltere’de şeker gibi vergi kaçakçılığı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Snapchat'e ücretli abonelik modeli geliyor...
Haberler
Snapchat’e ücretli abonelik modeli geliyor…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Z'lerin aklını çelen ofisler
Haberler
Yeni nesil ofislerdeki hangi özellikler Z’lerin aklını çeliyor?
Gizem Yıldız
18 Mayıs 2022
Dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki denge nasıl olmalı? İşte "Orta Yol Modeli"
Haberler
Dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki denge nasıl olmalı? İşte “Orta Yol Modeli”
Marketing Türkiye
18 Mayıs 2022
WhatsApp'a ilginç bir özellik geliyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler
WhatsApp’a ilginç bir özellik geliyor | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
24 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.