18 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ajanslar çalışanlarını Snapchat okuluna gönderiyor
Haberler

Ajanslar çalışanlarını Snapchat okuluna gönderiyor

Marketing Türkiye
19 Eylül 2015
1 dk okuma

Bir reklam platformu olarak Snapchat’in yükselişi sürerken yaratıcı ajanslar da Snapchat ile nasıl iletişim kurmaları gerektiğini çözmeye çalışıyor.

Bazı ajanslar klasik yolu yani genç çalışanları istihdam ederken Snapchat kullanımlarına bakmalarını tercih ederken BBDO, HAVAS, Huge gibi ajanslar ise Snapchat’i ustalaşılması gereken yeni bir yaratıcı iletişim kanalı olarak görüyor. Snapchat yarışmaları ve testleriyle çalışanlarını bu uygulamayı sahiplenmeye çağıran ajanslar, bu sayede Snapchat’i yaratıcı bir şekilde kullanma yöntemlerini keşfetmeye çalışıyor.

Bir kere bile kullanmadan Snapchat’in işleyişini ve özelliklerini anlamanın mümkün olmadığını düşünen Brooklyn merkezli Huge ajansı, çalışanları için bir Snapchat programı oluşturmuş durumda. “Summer Fry Day” öğrenim programıyla Snapchat kullanımını çalışanları arasında kullanıma teşvik eden ajans, her çalışanan izin günlerini ajansın Snapchat hesabından yayınlamalarını istiyor. 

Havas Worldwide’ın da benzer bir uygulamayla Snapchat Hazine Avı isimli bir oyun yaratması ve bu oyunu oynayan çalışanlarının hazineye ulaşmasıyla uygulamanın iletişim yönünü keşfe çıkması, Cannes Lions’a da damga vurmuş Snapchat’in gelecekteki önemini de gösteriyor. Elbette Amerika Açık Tenis Turnuvası’na bilet kazanmak isteyen çalışanlar da canla başla Snapchat’i öğrenmeye çalışıyor.

BBDO New York ise benzersiz bir oyun yaratarak ajansta çalışan herkesi Snapchat’e davet etti. Her gün için belirlenen bir konu üzerine 100’den fazla ajans çalışanı kendi yaratıcı Snap’lerini yayınladı.

Snapchat, pazardaki tek iletişim kanalı değil. Ancak ajansların entegre kampanyaları için asla gözden kaçırmak istemediği ve yeni nesile en uygun olarak düşünülen bir kanal. Ajanslar Snapchat’i analiz ediyor, tartışıyor bazıları daha atak davranarak sadece Snapchat’e yönelik içerikler üretebilmek adına video girişimleri satın alıyor ve marka topluluklarını Snapchat’te de sürdürülebilir bir şekilde birarada tutmak istiyorlar.

1 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 "LEGO ödeneği" yan hak oldu!
“LEGO ödeneği” yan hak oldu!
Güncel Haberler
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Cannes Lions'tan Türkiye'ye ilk altın!
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok "psikolojik esenlik" bekliyor
Haberler
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyor
Sena Tufan
24 Nisan 2025
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Haberler
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Sena Tufan
2 gün önce
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Haberler
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi'nden günde kaç kişi geçiyor?
Haberler
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi’nden günde kaç kişi geçiyor?
İrem Alimoğlu
20 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.