6. Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde ödül değişikliği
13 Kasım 2013 tarihinde altıncısı gerçekleştirilen Doğrudan Pazarlama Ödülleri’nde ödül değişikliği yapıldı. En yaratıcı Doğrudan Pazarlama Projesi ve Merchandising kategorilerinde ödüllendirilen “Taps Akıllı Peçete Projesi” alınan itirazın değerlendirilmesi sonucu, ödül yönetmeliğine uygun bulunmadı ve iptal edildi. Türkiye’de Doğrudan Pazarlama çatısı altında, Sahada ve Satış Noktasında Pazarlama, Etkinlik Pazarlaması, İnteraktif Pazarlama ve Veri Tabanına Dayalı Pazarlama şirketlerinin temsil edildiği tek sektör ödül töreni olan Doğrudan Pazarlama Ödüllerinde bu yıl 84 farklı ajans yarıştı ve 21 kategoride ödül dağıtıldı. Ödül Yönetmelik doğrultusunda alınan itiraz Yönetim Kurulu tarafından değerlendirilerek Akıllı Peçete projesi diskalifiye edildi ve ödül alanlar puanları doğrultusunda yeniden belirlendi. Reklam Yaratıcıları Derneği tarafından verilen “ En Yaratıcı Doğrudan Pazarlama” Kategorisinde yeni ödül “Video CV” projesi ile Akampüs’e verilirken, Merchandising kategorisinde yeni sıralama şöyle oldu: Birinci “Xpress Kampanyası” projesi ile Kayra Grup, ikinci “Turkcell GDS” projesi ile Mapp, üçüncü Efes Pilsen “Şok Soğuk, Çok Soğuk” projesi ile Hedef Tanıtım. Yeniden düzenlenen kategorilerde ödüller, Aralık 2013 ilk haftasında yeni sahiplerini bulacak.