Sompo Sigorta’dan iklim değişikliğine dikkat çeken rap şarkı

Sompo Sigorta’nın iklim değişikliği konusunda toplumsal farkındalık ve bilinç düzeyini artırmak amacıyla Meteoroloji ve Afet…

Armut, “Ne oldu o iş”

Online hizmet platformu Armut, “Ne oldu o iş?”başlıklı yaratıcı çalışmasını yayınladı. Armut.com iki farklı filmden…

AXA hayallerinin peşinden gidenlerin yanında

AXA Sigorta, küresel iletişim kampanyası “Know You Can” için Türkiye’ye özel dijital bir film hazırladı.…

Domestos aşkı şiir oldu

MullenLowe İstanbul’un Domestos için hayata geçirdiği Sevgililer Günü projesinde, Domestos hayranlarının gerçek aşkı, duygu dolu…

Omo “Eve Dönüş ” reklam filmi yayınlandı

MullenLowe İstanbul’un Omo için hazırladığı “İçindeki Çocuk” filminin ardından çok geçmeden yeni Omo filmi de…

Bebeto 14 Şubat’ta WhatsApp’ta eğlenceyi başlatıyor

Bebeto, dünyada en çok kullanılan mesajlaşma uygulaması Whatsapp için hazırladığı yeni sticker paketini duyurdu. Özellikle…

A101’den bir başka Sevgililer Günü yorumu

A101’in her hafta yayınladığı indirim filmleri, Sevgililer Günü’ne özel farklı bir üslupla tüketicinin karşısında… İki…

Kuveyt Türk’den iki yeni kampanya

Türkiye’nin yenilikçi katılım bankası Kuveyt Türk, akıllı cep telefonlarını POS’a dönüştüren CebimPOS’u animasyon filmle tanıttı.…

TEGV’le çocukların hayalleri değişir

Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı’nın (TEGV) yeni iletişim kampanyası, TEGV’in 24. kuruluş yıl dönümü olan 23…

Asla durma Türkiye, Petlas yanında

A Milli Erkek Basketbol Takımı ana sponsoru Petlas, Çin’deki 2019 FIBA Basketbol Dünya Kupası öncesi …

Devlerin aşkı büyük olur

Galatasaray Spor Kulübü’nün ana sponsorluğunu üstlenen Nef, Portekizli Benfica takımıyla 14 Şubat günü oynanacak olan…

Eti Topkek’den yeni kampanya “Eti Topkek İçidolu”

 Eti Topkek markasından bir yenilik haberi; ”Topkek İçidolu ” ailenin en yeni üyesi olarak karşımızda.…