AXA hayallerinin peşinden gidenlerin yanında

AXA Sigorta, küresel iletişim kampanyası “Know You Can” için Türkiye’ye özel dijital bir film hazırladı. Çocukluğundan beri sahneye çıkma hayali kuran bir gencin anne ve babasının desteğiyle elde ettiği başarıyı izlediğimiz film, AXA’nın da her zaman müşterilerinin yanında yer alan bir çözüm ortağı olduğunun altını çiziyor.

AXA Sigorta, küresel iletişim kampanyası “Know You Can” kapsamında Türkiye’ye özel bir dijital film hazırladı. AXA tüm dünyada benimsediği “insanların daha iyi bir yaşam sürmesini sağlama” misyonu doğrultusunda ve “ödeyenden çözüm ortağına dönüşüm” bakış açısıyla hazırlanan çalışma, insanların hayalleri için çabaladıkları sürece ve sevdiklerinin desteğiyle başarıya ulaşabilecekleri fikrinden yola çıkıyor. “Know You Can” AXA’nın müşterilerinin hedeflerine giden yolda kendilerini daha güvende hissetmeleri için cesaret veren bir ortak olma amacını ifade ediyor.

Stratejilerini “yalnızca hasar ödeyen bir şirket olmanın ötesine taşıyan, müşterilerinin daha iyi bir yaşam sürmesine destek veren ve başarmak istedikleri konularda arkalarında duran bir güç” olma yönünde şekillendirdiklerini söyleyen AXA Grubu CEO’su Thomas Buberl, “Bu yeni küresel kampanyayla gurur duyuyorum. ‘Know You Can’ müşterilerimize daha iyi bir yaşamın mümkün olduğuna inanmaları noktasında AXA’yı bir çözüm ortağına dönüştürme hedefimizi mükemmel bir şekilde sembolize ediyor. Aynı zamanda küçük bir Fransız ortaklığını, sigortada dünya lideri haline getiren şirket kültürümüzü de en iyi şekilde yansıtıyor.” dedi. AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ise “Müşterilerimizin hayallerini gerçekleştirebilmesi için sahip olduğumuz değerler ve onların yapabileceklerine dair inancımızı, teknolojinin gücüyle birleştirerek çalışıyoruz. Bizler dünyanın en büyük sigorta şirketinin Türkiye’deki temsilcileriyiz. Cesaret, güven vermek, fark yaratmak ve ezber bozmak bizim genlerimizde var.” dedi.

Filmde izlediği bir gösteri sonrasında komedyen olmaya karar veren bir çocuğu izliyoruz. Sahne korkusu yaşayan küçük çocuğu cesaretlendirmek isteyen anne ve babası, evde onun için küçük bir sahne ve üzerlerine yüz çizilmiş balonlarla kalabalık bir seyirci topluluğu hazırlıyor. Çalışma hayallerini ailesinin hiç eksilmeyen desteği ve sevgisiyle gerçekleştiren çocuğun, büyüdüğünde gerçek seyircilerin ve kendisini gururla izleyen ebeveynlerinin önünde gösteri yaparken gördüğümüz sahne ile sona eriyor.

Yönetmenliğini Silvyo Behmoaras’ın üstlendiği film 1,5 saniyelik tek versiyonla dijital mecralarda yayına girecek.

KAMPANYANIN  KÜNYESİ

Reklamveren Yetkilileri: Alper Tanyer, Özge Altıntaş, Onur Gül, Begüm Bozkurt, Nazlı Turan, Naz Gündoğdu, Nur Özkan.
Yönetmen: Silvyo Behmoaras
Yapımcı: Bora Yüksel
Görüntü Yönetmeni: Altuğ Ozan
Yardımcı Yönetmen: Berra Şeftalicioğlu
Prodüksiyon: Arif Okur, Eyüp Duman, Kerem Koç
Sanat&Kostüm: Büşra Yüksel
Sanat&Kostüm Asistanı: Muli Çakmakçı
1.AC: Emrah Ilgar
2.AC: Kadir Candemir
3.AC: Ozan Karahan
DIT: Osman Emre Çelik
Ses Ekibi: IO- İlbey Kaya, Usal Onan Karagözoğlu
Işık Şefi: İbrahim Uzelli
Işık Ekibi: Şafak Kibar, Rıdvan Yılmaz
Saç&Makyaj: Yasemin Vurgun, Tuncay Keleş
Düzenleme: Osman Emre Çelik
Renk: 1000v
PR Ajansı: Sobraz

İLGİLİ HABERLER