Yeni normalle doğan yeni tüketici ne istiyor?

Yeni normalle doğan yeni tüketici ne istiyor?

Covid-19 pandemisi dünyanın dört bir yanında tüketicilerin satın alma davranışları, neyi nasıl satın aldıkları üzerinde…

Kısıtlamalar gevşedi, peki toplum yeni normale nasıl reaksiyon verdi?

Kısıtlamalar gevşedi, peki toplum yeni normale nasıl reaksiyon verdi?

Yaz dönemini geride bırakırken artan vaka sayılarıyla birlikte Türkiye yeniden sıkılaşma dönemine girmişti. Yaklaşık 3…

yeniyıl 2021 start başlangıç

Yeni yıla girerken…

Olan oldu hatta olmakta olan olmaya devam ediyor! On aydır yoksunuz; herkesin yoksunluğu kendisine. Listesi…

Markanızın en büyük düşmanı: Kasa kuyrukları!

Markanızın en büyük düşmanı: Kasa kuyrukları!

Müşterilerin fiziksel alışverişi tercih etme oranı azalsa da, mağazalara karşı sadakati bitmek bilmeyen bir kesim…

Dünya eski normale dönmek istiyor mu?

Dünya eski normale dönmek istiyor mu?

2020, hiç kimsenin öngöremediği bir yıl oldu. Ekonomik, politik ve duygusal kaosa yol açan COVID-19;…

paper boat gemi vapur

“Yeni normalde” geminin kaptanı tüketici

Havas Group Hindistan tarafından yürütülen “Anlamlı Markalar 2020” çalışmasının Covid versiyonu bulgularına göre, Covid-19 sonrası…

Türkiye'de online alışveriş yeni normal

Türkiye’de online alışveriş yeni normal

Inveon, Birleşmiş Milletler Ticaret ve Kalkınma Konferansı (UNCTAD) ve İsviçre E-ticaret ve Dijital Derneği (NetComm…

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

Yeni Döneme Yeni Liderler Gerek

KPMG tarafından gerçekleştirilen “2020 CEO Araştırması” yayınlandı. Pandemi döneminde CEO’ların bakış açılarındaki değişimi ölçen araştırma…

Sanofi Türkiye "yeni normallere hazır"!

Sanofi Türkiye “yeni normallere hazır”!

Sağlık sektörünün global devlerinden Sanofi Türkiye, işe dönüş sürecinde çalışanlarının sağlığını korumak ve onlara güvenli…

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

COVID-19 nedeniyle bir süredir müşterilerinden uzak kalan restoranlar, perakendeciler, oteller ve diğer işletmeciler, müşterileriyle yeniden…

“Yeni normal” ile alışveriş ve yaşam tercihleri de değişiyor

“Yeni normal” ile alışveriş ve yaşam tercihleri de değişiyor

Tüm dünya ile birlikte Mart ayından itibaren evlerde geçen zamanın artmasıyla birlikte toplumsal hayat da…

Markaların "yeni normal"e adapte olmasını kolaylaştıran adımlar

Markaların “yeni normal”e adapte olmasını kolaylaştıran adımlar

Markalar koronavirüs salgınıyla birlikte insanların eve kapanmaları ve uzaktan çalışma sistemleri sonucu oluşan “yeni normal”e…