Global gıda markaları gezegende bıraktığı karbon ayak izlerini açıklıyor

Global gıda markaları gezegende bıraktığı karbon ayak izlerini açıklıyor

Gıda etiketleri ürünlerin tüketici için ne oranda yararlı ya da zararlı olduğunu belirtiyor. Fakat bir…

Güçlü liderlerin 2021 öngörüleri

Güçlü liderlerin 2021 öngörüleri

İş dünyası tarihinin en zorlu yılını geride bırakırken “liderlik” kavramının şirketler için ne denli hayati…

Küresel gıda devi bir kez daha ayağa kalktı!

Küresel gıda devi bir kez daha ayağa kalktı!

Küresel markaları diğerlerinden ayırt eden en belirgin özelliği, kurumsallığın da bir göstergesi olan projelerinin uzun…

"Efsane temizlik için VİM'le Gitsin!"

“Efsane temizlik için VİM’le Gitsin!”

Herkesin zihninde yeri olan efsane VİM’i yeniden tüketicilerin beğenisine sunan Unilever; son dönemlerin en popüler…

karbon ayakizi

Reklam filmleri doğaya zarar verir mi?

Pandemiyle birlikte en çok konuştuğumuz konu sağlık haline geldi. Ancak gündemimize oturan sağlık kavramı, sadece…

Instagram kullanıcılarının toplamından daha büyük erişim alan kampanya!

Instagram kullanıcılarının toplamından daha büyük erişim alan kampanya!

Unilever pazarlama başkan yardımcısı Tati Lindenberg, Persil’in sürdürülebilirlik çalışmalarının iletişim çalışmalarından biri olarak 12 yıl…

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

“Zaruri ihtiyaçların” tanımı her geçen gün değişiyor

Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…

Rexona yeni kampanyasıyla soruyor: Özlemedik mi?

Rexona yeni kampanyasıyla soruyor: Özlemedik mi?

Senelerdir Türkiye’deki deodorant kullanım oranını artırma misyonunu üstlenen Rexona, yeni kampanyalarını yayınladı. Evde kaldığımız dönemde…

Unilever: "Facebook boykotunun bir parçası değiliz"

Unilever: “Facebook boykotunun bir parçası değiliz”

Unilever Küresel Pazarlama Müdürü Aline Santos, The Drum’a yaptığı açıklamada ekosistemi iyileştirmek isteyen markaların Facebook…

WARC Awards 2020’de toplumsal fayda yaratan markalar ödüllerine kavuştu

WARC Awards 2020’de toplumsal fayda yaratan markalar ödüllerine kavuştu

Heyecanla beklenen ve “alışılmışın ötesinde etkili” pazarlama projelerini onore etmeyi misyon haline getirmiş WARC Awards…

Orhan Gencebay yeni Rexona filminde “Arkadaşlığın Selameti” için uyardı

Orhan Gencebay yeni Rexona filminde “Arkadaşlığın Selameti” için uyardı

Rexona, ter kokusu ile mücadelesini, Orhan Gencebay sözcülüğünde gerçekleştirdiği reklam kampanyasının devam filmi ile sürdürüyor.…

Benim saçım #EzberlerinÖtesinde

Benim saçım #EzberlerinÖtesinde

 Tüm dünyada tek tip ve kusursuz güzellik anlayışına meydan okuyan ve güzelliğin tanımsızlaştırılması gerektiğini savunan…