Gıda etiketleri ürünlerin tüketici için ne oranda yararlı ya da zararlı olduğunu belirtiyor. Fakat bir…
İş dünyası tarihinin en zorlu yılını geride bırakırken “liderlik” kavramının şirketler için ne denli hayati…
Küresel markaları diğerlerinden ayırt eden en belirgin özelliği, kurumsallığın da bir göstergesi olan projelerinin uzun…
Herkesin zihninde yeri olan efsane VİM’i yeniden tüketicilerin beğenisine sunan Unilever; son dönemlerin en popüler…
Pandemiyle birlikte en çok konuştuğumuz konu sağlık haline geldi. Ancak gündemimize oturan sağlık kavramı, sadece…
Unilever pazarlama başkan yardımcısı Tati Lindenberg, Persil’in sürdürülebilirlik çalışmalarının iletişim çalışmalarından biri olarak 12 yıl…
Modern çağın ilk hastalık nedenli durgunluğuna koşar adım yaklaşırken bu sürecin sonunda ayakta kalacak olan…
Senelerdir Türkiye’deki deodorant kullanım oranını artırma misyonunu üstlenen Rexona, yeni kampanyalarını yayınladı. Evde kaldığımız dönemde…
Unilever Küresel Pazarlama Müdürü Aline Santos, The Drum’a yaptığı açıklamada ekosistemi iyileştirmek isteyen markaların Facebook…
Heyecanla beklenen ve “alışılmışın ötesinde etkili” pazarlama projelerini onore etmeyi misyon haline getirmiş WARC Awards…
Rexona, ter kokusu ile mücadelesini, Orhan Gencebay sözcülüğünde gerçekleştirdiği reklam kampanyasının devam filmi ile sürdürüyor.…
Tüm dünyada tek tip ve kusursuz güzellik anlayışına meydan okuyan ve güzelliğin tanımsızlaştırılması gerektiğini savunan…