“Efsane temizlik için VİM’le Gitsin!”

Herkesin zihninde yeri olan efsane VİM’i yeniden tüketicilerin beğenisine sunan Unilever; son dönemlerin en popüler akımlarından ilham alarak yayınladığı reklam filminde, VİM efsanesini yeni nesil temizlik rutini haline getiriyor.

VİM’in kirli, kireçli ve yağlı yüzeylerdeki etkisini farklı okazyonlar aracılığıyla gözler önüne seren reklam filmi, Mansur Ark’ın 2000’li yıllara damgasını vuran “Gazla Gitsin” şarkısını da dillere pelesenk olacak bir jingle’a çeviriyor.

STANDBY CREATIVE GROUP imzası taşıyan lansman filmi, ‘’hesaplı hijyen ve pratik temizlik’’ kavramıyla bütün kirlere ve lekelere meydan okuyarak ‘’VİM’le Gitsin!’’ sloganını sahiplenirken, günümüzün popüler estetiğiyle de yeni ambalajları bir araya getirerek markanın geri dönüşünü müjdeliyor.

Reklam Künyesi

Reklamveren: Unilever Türkiye

Reklamveren Yetkilileri: Mine Mavi, Hazal Kantman, Pırıl Gümürdülü

Reklam Ajansı: STANDBY CREATIVE GROUP

Kreatif Direktör: Burak Kılavuz

Kreatif Grup: Batuhan Şeker, Doğukan Aksoy, İbrahim Sarıkaya

Müşteri İlişkileri: Neslihan Başol, Mert Ayakta, Melis Uçar

Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film

Yönetmen: Emre & Gözde

Görüntü Yönetmeni: Birkan Yorulmaz

Yapımcı: Kerem Çelebi, Berk Mertoğlu

Müzik: Jingle Jungle

Post Prodüksiyon: Ptot Film

Medya Ajansı: Mindshare Türkiye

Mecra: Televizyon, Dijital

İLGİLİ HABERLER