Herkesin zihninde yeri olan efsane VİM’i yeniden tüketicilerin beğenisine sunan Unilever; son dönemlerin en popüler akımlarından ilham alarak yayınladığı reklam filminde, VİM efsanesini yeni nesil temizlik rutini haline getiriyor.
VİM’in kirli, kireçli ve yağlı yüzeylerdeki etkisini farklı okazyonlar aracılığıyla gözler önüne seren reklam filmi, Mansur Ark’ın 2000’li yıllara damgasını vuran “Gazla Gitsin” şarkısını da dillere pelesenk olacak bir jingle’a çeviriyor.
STANDBY CREATIVE GROUP imzası taşıyan lansman filmi, ‘’hesaplı hijyen ve pratik temizlik’’ kavramıyla bütün kirlere ve lekelere meydan okuyarak ‘’VİM’le Gitsin!’’ sloganını sahiplenirken, günümüzün popüler estetiğiyle de yeni ambalajları bir araya getirerek markanın geri dönüşünü müjdeliyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Unilever Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Mine Mavi, Hazal Kantman, Pırıl Gümürdülü
Reklam Ajansı: STANDBY CREATIVE GROUP
Kreatif Direktör: Burak Kılavuz
Kreatif Grup: Batuhan Şeker, Doğukan Aksoy, İbrahim Sarıkaya
Müşteri İlişkileri: Neslihan Başol, Mert Ayakta, Melis Uçar
Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film
Yönetmen: Emre & Gözde
Görüntü Yönetmeni: Birkan Yorulmaz
Yapımcı: Kerem Çelebi, Berk Mertoğlu
Müzik: Jingle Jungle
Post Prodüksiyon: Ptot Film
Medya Ajansı: Mindshare Türkiye
Mecra: Televizyon, Dijital